Aviseringar
Rensa alla

Komplex för mina ben.


Ämnesstartare

Hej på er! Nu när det börjar närma sig sommaren och ska börja visa lite mer hud så börjar jag känna mera och mera panik över mina ben. Vill verkligen inte visa mina ben för andra, knappt hemma.

För några år sedan hade jag anorexia och mådde väldigt dåligt. Eftersom att det är lättare att få anorexia nu, när jag redan haft det en gång, är jag jätterädd över att jag ska sätta mig in i den sitsen igen.

Vet ni något bra tips om hur jag ska göra, och jag vet ju själv också att det inte går att träna sig till modell kroppen nu när det bara är någon månad kvar till högsommaren. Men kom med förslag, som är roliga så man känner sig motiverad!

Kan också tillägga att jag har väldigt svårt för att äta grönsaker över huvudtaget, vad mer är nyttigt som man kan äta istället för tillexempel pasta?

Tack på förhand! [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

vad är felet med benen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom att du haft anorexia och är innojjad i det där retarderade idealet så kommer detta inte att hjälpa, men:

Lår är det bästa. Dom ska vara riktigt saftiga. Om jag ser en snygg tjej så är det första jag spanar in låren. Om dom är smala och tråkiga så bryr jag mig noll om tjejen.

Fast det viktigaste är egentligen bara att tjejen själv är bekväm med sin kropp. Det är så jävla tråkigt med tjejer som inte vågar vara den dom är och alltid vill ändra på sig hela jävla tiden. Så om du nu känner att du ~måste~ ha den där ~modellkroppen~ (som många killar inte ens gillar i verkligheten, bara på bild) så är det väl enda sättet antar jag. Lycka till.

Ville bara komma med en reality check här så att du kommer ihåg hur det hela ligger till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

vad är felet med benen?

Mina vader är väldigt stora, och låren är väldigt dallriga. Har en gång i tiden ridit, så vaderna beror väl på det. Men det är ju fortfarande fett som är ivägen som jag vill ha bort!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneqqc:

Mina vader är väldigt stora, och låren är väldigt dallriga.

det är ju skitnice

mvh kuk


   
SvaraCitera

Ett tips. Skit i det. Vet att de är svårt. Lider själv av ätstörning. (Frisk dock precis som du) Men du kommer tyvärr aldrig bli helt frisk. Dina nojjor över saker kommer alltid att finnas där. Bara skit i dom. Kör på ändå.
Svårt som fan men.. Va gör man liksom.

Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Så om du nu känner att du ~måste~ ha den där ~modellkroppen~ (som många killar inte ens gillar i verkligheten, bara på bild) så är det väl enda sättet antar jag.

Modell kropp vill jag verkligen inte ha, det tycker inte jag är fint någonstans. Men vill bara ha låren och vaderna fastare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tetrapack:

Ett tips. Skit i det. Vet att de är svårt.

Jo, det är ganska jobbigt. Har försöker att skita i allt ett tag och bara köra mitt egna race, men sen är det ju den där biten när man inte kan använda shorts för att låren är för stora. Då är det inte speciellt roligt längre..

Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneqqc:

Men vill bara ha låren och vaderna fastare!

Tråkigare att ta på i sängen. Tråkigare att klämma. Tråkigare att känna mot sin kropp.

Folk som gillar taniga och fasta lår har fan ingen smak vad gäller sex alltså. Räkna med att killarna som kommer tycka om det förmodligen är riktigt kassa och aldrig kommer kunna tillfredsställa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Tråkigare att klämma. Tråkigare att känna mot sin kropp.

Det är ju inte så att jag kommer vilja ha det så att det inte går att få tag i någonting på benen, för det skulle jag inte själv tycka var fint. Men jag vill ha något mittimellan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneqqc:

Men jag vill ha något mittimellan.

Träna en massa! Det är hur bra väder som helst nu, det är bara att sticka ut och springa eller bara promenera eller bara göra vad som helst.

Det är ju fett att vara ute i naturen, och om du är ute och går i en eller två timmar så bränner du typ 600 kalorier eller något sånt tror jag. Sålänge du inte dricker någon läsk eller käkar godis så borde du gå ner i vikt varje dag, även om du käkar pasta till middag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det är ju fett att vara ute i naturen, och om du är ute och går i en eller två timmar så bränner du typ 600 kalorier eller något sånt tror jag. Sålänge du inte dricker någon läsk eller käkar godis så borde du gå ner i vikt varje dag, även om du käkar pasta till middag.

Tack för svaret! Tänkte sticka ut nu ikväll faktiskt! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneqqc:

Tack för svaret! Tänkte sticka ut nu ikväll faktiskt!

Jag slutade faktiskt dricka läsk och började käka frukt istället, och var ute och gick någon timme om dagen. Gick ner jättemycket bara på en vecka, så det funkar verkligen. Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som Mawns skrev, låt ska fan vara saftiga [love]

Dallrigt innebär ju typ för tjejer att låren rör sig lite om man kastar en atombomb på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

(som många killar inte ens gillar i verkligheten, bara på bild

Tror inte att många gillar det på bild äns


   
SvaraCitera