Aviseringar
Rensa alla

Komplicerade tjejer


rmrg88
Ämnesstartare

Hej hej alla!

Jag har under en tid tyckt väldigt bra om en tjej och bestämmt mig för att ta tag i det hela och se om det kan leda någonstans. Problemet är att den här tjejen är ganska "komplicerat" i brist på bättre ord [crazy] I vilket fall så verkar hon ganska inresserad och säger att hon vill lära känna mig bättre och att jag är underbar mm. Visst, låter kanske jättebra men nu till mitt problem.

När det gäller att kontakta varandra så är det alltid jag som tar första steget alltid jag som för konversationen och sådär, vilket får det att verka som om hon är väldigt ointresserad, men samtidigt så säger hon saker som får det att verka som raka motsatsen.

Hur ska jag tolka detta, gör jag nått fel, hur borde jag gå till väga??


   
Citera

Prata med henne om detta, hon kanske är blyg + komplicerad.


   
SvaraCitera

prata med henne.


   
SvaraCitera

Hon kanske är osäker/blyg? :3
Eller för rädd för att känna sig för på?

osv osv osv.

Prata med na.


   
SvaraCitera

isola:

Prata med henne

OF 5:

prata med henne.

Och.


   
SvaraCitera

Om hon säger att hon vill lära känna dig så vill hon väl det..


   
SvaraCitera
rmrg88
Ämnesstartare

Men varför säger hon aldrig nått själv? Om hon nu tycker bra om mig borde det inte märkas, skulle hon inte vilja prata med mig då? [confused]


   
SvaraCitera

rmrg88:

Hur ska jag tolka detta, gör jag nått fel, hur borde jag gå till väga??

Ta dig en titt på hennes far. Liknar du honom?


   
SvaraCitera
rmrg88
Ämnesstartare

Amsle:

Ta dig en titt på hennes far. Liknar du honom?

haha what? xD


   
SvaraCitera

rmrg88:

haha what? xD

Många tjejer brukar gilla killar som liknar ens far.


   
SvaraCitera

Säg åt henne att om hon är intresserad så får hon anstränga sig lite med, annars får det va orka fjanta runt efter henne hela tiden.


   
SvaraCitera
rmrg88
Ämnesstartare

Woho:

Säg åt henne att om hon är intresserad så får hon anstränga sig lite med, annars får det va orka fjanta runt efter henne hela tiden.

Får väl göra det, men anväder nog annat ordval 😛


   
SvaraCitera

Säg "hej, hur mår du? Vad gör du? Hörru, varför är det alltid jag som måste starta konversationen?"

Många tjejer har väl fastnat i det konservativa.


   
SvaraCitera
rmrg88
Ämnesstartare

Harpya:

Säg "hej, hur mår du? Vad gör du? Hörru, varför är det alltid jag som måste starta konversationen?"

Många tjejer har väl fastnat i det konservativa.

Gillar henne verkligen och tror hon kan börja gilla mig med, om hon inte redan gör det men pallar inte få dissen


   
SvaraCitera

rmrg88:

Gillar henne verkligen och tror hon kan börja gilla mig med, om hon inte redan gör det men pallar inte få dissen

Ja, du kan ju sitta och fega på grund av rädslan, vänta och se hur hon är med dig IRL, eller fortsätta ta initiativet.


   
SvaraCitera