Aviseringar
Rensa alla

komplicerat


Ämnesstartare

vad ska man göra när ens kille inte riktigt kan lita på en. har ett distansförhållande. jag var hos några kompisar häromdan och min kille ringde till mig och var jätte ful och började pressa mig en massa om att jag håller på med andra killar där hos mina kompisar( som bara var tjejer då) men han trodde inte på det. Jag blev så jävla ledsen för att jag sa ju sanningen hela tiden, fattar inte varför jag skulle ljuga för honom. Om det var killar där så skulle jag ju självklart säga det, de är ju inger fel på det. Eftersom jag är kär i min kille och bara vill ha honom och jag sa det till honom, men han verkar inte tro på mig. Vad jag än säger till honom så tror han inte på det. Har frågat honom om han inte vill ha mig eftersom han inte tror på mig när jag berättar för honom att jag vill ha honom, men så sa han bara är du dum eller? jag vill bara ha dig. självklart tycker jag också att de är jobbigt för jag vet ju inte vad han gör jämnt men jag litar på honom, eftersom han har sagt att jag kan det, men ändå så är man ju lite skeptisk iaf..eftersom de är ett sånt distans mellan oss.
Men vad ska man göra för att visa att det är bara han jag vill ha, och att han kan lite på mig? hur ska man göra så att ett distansförhållande ska funka så bra som möjligt?


   
Citera

upponer:

jätte ful

[love]

Men seriöst, jag tror inte distansförhållanden fungerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

jätte ful

haha FULL* stav fel [blush]


   
SvaraCitera

Det finns antaglien inte så mycket du kan göra. Detta är ett problem som är rotat hos honom och att du ändrar på dig kommer inte att ändra hans svartsjukementalitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Men seriöst, jag tror inte distansförhållanden fungerar

varför tror du inte de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

jätte ful

Varför är du tillsamans med honom om han är jätteful [cool]

ontopic, sånna där problem måste vara sjukt svåra att fixa på distans, distansförhållanden är typ inget för folk som har svårt på att lita på folk. I think!


   
SvaraCitera

upponer:

varför tror du inte de?

Eftersom folk blir som din pojkvän, jätte svartsjuka och är oroliga för att ens partner ska vara otrogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Literatus:

Det finns antaglien inte så mycket du kan göra. Detta är ett problem som är rotat hos honom och att du ändrar på dig kommer inte att lösa hans svartsjukementalitet.

okej, så jag ska bara låte det rinna på ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Varför är du tillsamans med honom om han är jätteful
FULL* [mad]

ontopic, sånna där problem måste vara sjukt svåra att fixa på distans, distansförhållanden är typ inget för folk som har svårt på att lita på folk. I think!

aha ja du har nog rätt med att de är svårt att fixa men, eftersom vi båda vill ha varandra så måste det ju gå o fixa[surprised]


   
SvaraCitera

upponer:

okej, så jag ska bara låte det rinna på ?

Det är inte säkert att förhållanden fungerar bara för att man är kära i varandra. Självklart kan du prata med honom om detta men om det inte hjälper så kanske ert förhållande inte är hållbart. Du skall definitivt inte vara tillsammans med någon som får dig att må dåligt, man skall må bra tillsammans i ett förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Eftersom folk blir som din pojkvän, jätte svartsjuka och är oroliga för att ens partner ska vara otrogen.

ja det är sant. men det kanske hjälper om man pratar om det? om att man är svartsjuk och prata om hur man kan lösa det..eller jag vet inte


   
SvaraCitera

upponer:

ja det är sant. men det kanske hjälper om man pratar om det? om att man är svartsjuk och prata om hur man kan lösa det..eller jag vet inte

ja, det är klart ni ska prata om det! berätta hur du känner när ni träffas och fråga honom varför han är så svartsjuk. typ om han alltid har varit det eller om han blivit det på senaste tiden etcetc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

ja, det är klart ni ska prata om det! berätta hur du känner när ni träffas och fråga honom varför han är så svartsjuk. typ om han alltid har varit det eller om han blivit det på senaste tiden etcetc.

okej, jag pratade lite med detta med honom men fick inte mycket av det. Men ska prata mera med honom och ordna det så det blir bra så han vet om att han inte behöver vara svartsjuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Literatus:

Du skall definitivt inte vara tillsammans med någon som får dig att må dåligt, man skall må bra tillsammans i ett förhållande.

jag mår bra att vara med honom, all jobbigt förvinner,och det är så himla enkelt att vara med honom och ingen annan förstår mig som han gör. men problemet är att han blir så svartsjuk så det blir jobbigt. Men ska prata med honom och lösa det tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

ha ja du har nog rätt med att de är svårt att fixa men, eftersom vi båda vill ha varandra så måste det ju gå o fixa

Jadå klart det går att fixa, men det kommer va rätt jobbigt för han att göra, men gillar han dig lär han göra det ju! det svåra är väl bara att veta hur man ska fixa det


   
SvaraCitera