Aviseringar
Rensa alla

komplicerat


upponer:

ja det är sant. men det kanske hjälper om man pratar om det? om att man är svartsjuk och prata om hur man kan lösa det..eller jag vet inte

Man pratar om det och det känns bra efteråt, men efter ett litet tag kommer svartsjukan tillbaks.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

det svåra är väl bara att veta hur man ska fixa det

aa ganska svårt faktiskt ;[ men får låta det ta lite tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Man pratar om det och det känns bra efteråt, men efter ett litet tag kommer svartsjukan tillbaks.

ja ibland är det så faktiskt[sad]


   
SvaraCitera

upponer:

ja ibland är det så faktiskt

Därför tror jag inte på distansförhållande, passar ett fåtal, men inte majoriteten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

hur ska man göra så att ett distansförhållande ska funka så bra som möjligt?

Jag har själv ett långdistansförhållande och det är inte alltid helt lätt. Det viktigaste i alla förhållanden är att man måste kunna lita på varandra för annars håller det inte, tyvärr verkar din kille inte lita på dig. Fundera på vad det kan bero på och fråga honom varför. Kanske är det så att ni inte känner varandra tillräckligt bra ännu? Det tar tid att lära känna någon och det kan ta ännu längre tid eftersom ni kanske inte har möjlighet att träffas så ofta. Satsa på att ge det tid och att prata mycket med honom. Fråga honom hur han tycker att ert förhållande är. Vissa tycker det är jättejobbigt med distansförhållanden. Han kanske känner så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Kanske är det så att ni inte känner varandra tillräckligt bra ännu?

ja det är nog så, vi har inte hunnit träffat varandra än så jätte mycket så därför känns det ganska jobbigt, eftersom vi vill träffa varandra och vara med varandra men pengar och andra skäl gör så att det minskas lite.

Victory1993:

Vissa tycker det är jättejobbigt med distansförhållanden. Han kanske känner så?

jag tycker det är jobbigt själv men jag pratar med honom om det och vi löser det tillsammans. Han tycker också det är jobbigt med distansförhållande men vi sa till varandra att det tar lite tid och eftersom vi båda två vill detta så kommer det att funka


   
SvaraCitera
smisk

Långdistans är svårt att få och funka, tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Långdistans är svårt att få och funka, tyvärr.

ja vet men ja tänker inte ge opp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

ja det är nog så, vi har inte hunnit träffat varandra än så jätte mycket så därför känns det ganska jobbigt, eftersom vi vill träffa varandra och vara med varandra men pengar och andra skäl gör så att det minskas lite

jag känner igen det, men förhoppningsvis så kommer det lösa sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

jag tycker det är jobbigt själv men jag pratar med honom om det och vi löser det tillsammans. Han tycker också det är jobbigt med distansförhållande men vi sa till varandra att det tar lite tid och eftersom vi båda två vill detta så kommer det att funka

Det tror jag också. Om du litar på honom så kommer han till slut att lita på dig också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eftersom han ändå inte tror på dig, då kan du och jag lika gärna ha lite roligt ihop[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

eftersom han ändå inte tror på dig, då kan du och jag lika gärna ha lite roligt ihop

[blush]
[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

[blush]
[no-no]

vadå, när du ändå blir anklagad för det så kan du ju lika gärna göra det, dumt annars ju[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

vadå, när du ändå blir anklagad för det så kan du ju lika gärna göra det, dumt annars ju

mm men det blir inte bra, blir bara värre o värre då.. vill inte såra honom fast han sårar mig när han säger sådär så är det minsta jag vill göra är att såra honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

mm men det blir inte bra, blir bara värre o värre då.. vill inte såra honom fast han sårar mig när han säger sådär så är det minsta jag vill göra är att såra honom

men om du är med mig så gör du ju att han har rätt som anklagar dig, och att ge honom rätt är väl inte att såra honom?[cute]
Dold text: men ge honom ett ultimatum, om han inte slutar anklaga dig så får du väl lämna honom. eller ta reda på varför han är så


   
SvaraCitera