Aviseringar
Rensa alla

komplicerat..


Ämnesstartare

Jag gillar en kille som är 1 år yngre än mig. Han går i min skola. Nu har han skrivit i min logg på facebook att han gillar mig, och han skrev i meddelande att han tycker jag e söt och tror att han skulle gilla mig mer om vi skulle träffas.. men vi träffas ju varje dag i skolan och han vågar inte säga hej? Vad ska jag göra? ska jag ta första steget? [chocked]


   
Citera

nsson:

ska jag ta första steget? [chocked]

! Ja


   
SvaraCitera

nsson:

Nu har han skrivit i min logg på facebook att han gillar mig, och han skrev i meddelande att han tycker jag e söt och tror att han skulle gilla mig mer om vi skulle träffas.. men vi träffas ju varje dag i skolan och han vågar inte säga hej?

[crazy]


   
SvaraCitera

ja, prata med honom.

Tips: Dra ihop grillning eller filmkväll med några och bjud in honom. Ni kan också följas till bussen eller nåt (jag vet inte hur din situation ser ut). Det kan hända att det "släpper" för honom om ni inte är i skolan. Du vet säkert bäst själv hur du ska göra.

Lycka till! [smile]


   
SvaraCitera

Om du är intresserad: javisst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

ja, prata med honom.

Tips: Dra ihop grillning eller filmkväll med några och bjud in honom. Ni kan också följas till bussen eller nåt (jag vet inte hur din situation ser ut). Det kan hända att det "släpper" för honom om ni inte är i skolan. Du vet säkert bäst själv hur du ska göra.

Lycka till!

han åker inte buss hem från skolan han går och jag åker buss.. [crazy] men jag ska nog vänta tills sommarlover kommer då kanske det blir lite anorlunda! [smile]
Tack[smile]


   
SvaraCitera

nsson:

ska jag ta första steget?

JA

nsson:

men jag ska nog vänta tills sommarlover

NEJ, NU.

[wink]


   
SvaraCitera

Kom och tänka på den första låten jag fick lära mig på trumpet för över 10 år sen. Texten gick:

JAAAAaag gillar en kille som gillar en tjej, som gillar en kille som gillar mig.

DET är komplicerat [no-no]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

JAAAAaag gillar en kille som gillar en tjej, som gillar en kille som gillar mig.

[love][love][love]


   
SvaraCitera