Aviseringar
Rensa alla

Komplicerat att festa


Ämnesstartare

vicken jobbig kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta man går ut. Innekväll + pale ale == shiZZ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

eh va
varför skulle man dissa ett ställe som är gratis

För det finns inget dansgolv där + hon vägrar att ens bara gå in en liten stund p.g.a vissa skäl (som jag till viss del kan förstå lite)

Paranormal_Cannabis:

du får ju pusha henne att dricka! trycka i henne alkohol såfort hon inte dricker[crazy]

Nej [smile]

nymfparanoia:

ställ ulitmatum på'na.
"Vill du hänga med eller. Ah då gör vi såhär den här gången."

Då blir jag världens taskigaste kompis som inte ställer upp.

Blivande_japan:

men åh.. att hon skaffade barn var hennes eget jävla val, det är inget argument för att hon alltid ska få som hon vill.

Precis så tycker jag också. Men det går inte in och jag kan absolut inte säga det, då skulle hon bli jävligt sur

Nintendo:

Ni kan ju börja att gå till "hennes" ställe, sen kan hon gå hem när ni vill gå till nästa.

Fast ja, hon känner sig säkert dissad ändå.

Ja det gör hon..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf inte gå till fler ställen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vrf inte gå till fler ställen?

Hon har inte råd + hon vägrar gå till det andra stället som faktiskt är gratis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åhh [sad] Om jag känner för att gå nån annanstans imorgon under kvällen kommer det inte bli bra [sad] Hon kommer bli så sur (och jag lovar, det är INTE roligt), man känner sig som världens skitstövel [sad]


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Precis så tycker jag också. Men det går inte in och jag kan absolut inte säga det, då skulle hon bli jävligt sur

jobbigt med sura kompisar
säg bara:

"nej, jag gillar inte ens det stället och vi gick dit senast! du kan gå dit med någon annan om du absolut vill dit!"

typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jobbigt med sura kompisar
säg bara:

"nej, jag gillar inte ens det stället och vi gick dit senast! du kan gå dit med någon annan om du absolut vill dit!"

typ

Jag vill så gärna säga det, men det känns så himla svårt. För då kommer allting, hur synd det är om henne som bara kan gå ut nu och det kommer dröja flera månader till nästa gång.. (vilket hon alltid säger det och kan ändå gå ut igen om 2-3 veckor).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet nu ikväll att jag har press på mig. Går jag in på det där stället måste jag stanna till stängning. Kan inte gå tidigare, för då lämnar jag henne och är en dålig kompis. Inte bara hon som tycker heller [sad]

Men jag ska isf.. Varken orkar eller vill tjafsa ikväll. Vill ha allting bra inför imorgon och resten av veckan.


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Jag vill så gärna säga det, men det känns så himla svårt. För då kommer allting, hur synd det är om henne som bara kan gå ut nu och det kommer dröja flera månader till nästa gång.. (vilket hon alltid säger det och kan ändå gå ut igen om 2-3 veckor).

berätta för henne att hon själv valt att skaffa/behålla sitt barn och att du ej vill straffas för det.

Dold text: ok, jag vet att det är svårt, men om du inte vill gå dit får du säga det på något sätt, eller bara bita ihop och stå ut. finns inte så många val


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

berätta för henne att hon själv valt att skaffa/behålla sitt barn och att du ej vill straffas för det.

Jag har gjort det en gång. Aldrig mer. Och då sa jag ungefär "eftersom du valt att skaffa barn vet du att det är ett stort ansvar och även innebär att du inte kan festa lika ofta som innan. Jag har gjort ett annat val".

Hon skrev tillbaka att hon hade skrikit rakt ut och hennes kille hade slängt mobilen i golvet och de båda var helt ursinniga.. =/

Blivande_japan:

ok, jag vet att det är svårt, men om du inte vill gå dit får du säga det på något sätt, eller bara bita ihop och stå ut. finns inte så många va

Jag biter ihop och står ut..


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Hon skrev tillbaka att hon hade skrikit rakt ut och hennes kille hade slängt mobilen i golvet och de båda var helt ursinniga.. =/

wtf[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

nytt tips:

sluta umgås med denne "vän"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

nytt tips:

sluta umgås med denne "vän"

Hon är trots allt min bästa kompis och jag tycker om henne jättemycket. Hon vet mest om mig och jag om henne. I princip allting funkar med henne, förutom i den här frågan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Då blir jag världens taskigaste kompis som inte ställer upp.

om inte är hon världens taskigaste/löjligaste "kompis".
Be henne motivera bättre vrf hon inte vill gå dit ni ska och är argumetet inget att ha så skit i henne? [crazy]


   
SvaraCitera