Aviseringar
Rensa alla

Komplicerat att förstå mig på denna kille..


Ämnesstartare

Tja där!
Jo, nu är det så att jag hamnat i nån komplicerad situation skulle jag säga. Skulle va bra om nån kunde komma med ett vettigt svar ang detta, för jag blir väldigt confused. Det är så att jag träffade en kille för isch två veckor sen. Jag va lite onykter på utgången, och han verkade oxå det. Vi började prata osv, han fick min snap. Sen så följde jag med honom hem till en kompis som han hälsade på här nere. (Han bor i annan stad). Vi hade sex och väldigt, väldigt mysigt och sensuellt. Kändes som jag blev helt paff i han på direkten efter detta. Vi skrev med varandra varje dag på snap efter denna helg. Han skrev lixom hjärt gubbar osv. Han skrev lixom på ett sätt som man gör när man raggar på nån, lixom att man är social på ett sätt som visar att man raggar, är attraherad aka intresserad av en. Ja you name it. Men jag va å hälsade på han nu i helgen som var. Vi drog ut på krogen där och vi blev onyktra å drog hem till han å hade sex. Men dagen efter vi var nyktra så kändes det som att vi inte pratade så mycket med varandra. Vår connection var inte densamma som när vi kysser varandra å känns typ intresserade av varann när vi drack dagen innan. Jag vet inte. Han kanske bara är ute efter att ligga med mig, fastän det känns som han typ gillar mig litegrann samtidigt (?). För jag reagerade på att han typ sa till en annan kille som frågade efter min snap när vi var ute, att han då svarade ”dedär är min tjej” Hur tolkar jag det ens?! Hur läser jag av den här killen? Vad skulle ni svara? Min fråga är vad ni tror han känner för mig, gillar han mig eller bara är attraherad av mig? För känns som han smågillar mig men visar det bara på fyllan känns det som? Dagen efter är det som att vi är vänner som knappt känner varann så väl. 


   
Citera

Friends with benefits 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:
Friends with benefits 

Jajo, men ibland känns de mer komplicerat än just det, med tanke på att jag träffat många av hans vänner samt farsa osv. Hmm


   
SvaraCitera

imadreamer:

Jajo, men ibland känns de mer komplicerat än just det, med tanke på att jag träffat många av hans vänner samt farsa osv. Hmm

Kanske bara du som e kär? Har du inte träffat dina andra kompisars föräldrar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

Kanske bara du som e kär? Har du inte träffat dina andra kompisars föräldrar? 

Nej inte mina kk’s föräldrar förut faktiskt, bara jag å denna person isf. Men ja, får se vad som händer


   
SvaraCitera

imadreamer:

Nej inte mina kk’s föräldrar förut faktiskt, bara jag å denna person isf. Men ja, får se vad som händer

Har du haft flera kk? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

Har du haft flera kk? 

Yes! Å dom skrev inte till mig å va direkt sociala på snap varje dag, men bara tillfällen då dom var sugna på sex. Men denna kille har lixom vart social på annat sätt, men ah många folk är svåra att läsa av. För nu vart han mindre social när jag drog hem därifrån, han ksk är rädd för å få känslor för mig så ja


   
SvaraCitera

imadreamer:

Yes! Å dom skrev inte till mig å va direkt sociala på snap varje dag, men bara tillfälle. då de var sugna på sex. Men denna kille har lixom vart social på annat sätt, men ah många folk är svåra att läsa av

Asså jag tycker nästan att du svarar på frågan själv, att han inte visar nåt när han e nykter. Men samtidigt e det väl när man dricker som känslorna kommer fram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

Asså jag tycker nästan att du svarar på frågan själv, att han inte visar nåt när han e nykter. Men samtidigt e det väl när man dricker som känslorna kommer fram

Ja exakt! Det är de jag blir confused över. För tror han typ diggar mig men är kanske osäker över situationen


   
SvaraCitera

imadreamer:

Ja exakt! Det är de jag blir confused över. För tror han typ diggar mig men är kanske osäker över situationen

Tror du han förstått att du gillar han? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

Tror du han förstått att du gillar han? 

Yes, tror han märkt det å kanske backar lite för att han helt plötsligt inte är lika social längre på snap som förut. (Kom hem därifrån igår). Men han kanske gillar mig men inte är ute efter nåt relationsgrej. Man vet aldrig.


   
SvaraCitera

imadreamer:

Yes, tror han märkt det å kanske backar lite för att han helt plötsligt inte är lika social längre på snap som förut. (Kom hem därifrån igår). Men han kanske gillar mig men inte är ute efter nåt relationsgrej. Man vet aldrig.

Du får leka lite svår, kanske han börjar visa lite mer intresse 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

Du får leka lite svår, kanske han börjar visa lite mer intresse 

Så bara att jag inte skriver till han på snap, att jag ska va lite off lixom? 


   
SvaraCitera

imadreamer:

Så bara att jag inte skriver till han på snap, att jag ska va lite off lixom? 

Ja asså om han tycker om dig så kommer han ju ta lite initiativ till att skriva eller snacka 


   
SvaraCitera

snälla använd styckindelning


   
SvaraCitera