Aviseringar
Rensa alla

Koncentrationssvårigheter på bilskola


Ämnesstartare

Ska gå en teorikurs nu på sportlovet, jag ska börja med körkortet vilket känns jävligt nice!!
Men när jag var där på handledarutbildningen så satt flera andra elever kring ett bord, med de de skulle börja övningsköra med, jag hamnade (fan!) mittemot en jävligt söt kille[mad]
Hans föräldrar frågade massa om den här intensivkursen jag ska gå på nu, och verkade vara väldigt seriösa.
Om han kommer vara där kommer jag ha jävligt scvprt att koncentrera mig, jag blev jävligt nervös över att han satt och stitrrade ihjäl sig på mig [tard]. Jag blev jävligt knäpp. satte fika i halsen, host host blabla

Så om han kommer va där.

vad fan ska jag göra?

detta kostar massa pengar och kan inte låta en pojkspoling stpå emellan mig och mitt körkort[confused]


   
Citera

Är du ful


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

vad fan ska jag göra?

Sug av honom och bjud honom på middag? :S


   
SvaraCitera

Vadå sexnovell? 0o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är ganska snygg. men ibland bli jag nervös av vissa killat

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

McLuver:

Sug av honom och bjud honom på middag? :S

jag vill inte ha honom!!!!!!! han är föär ung men han fångar mitt intresse.[mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Venfort:

Vadå sexnovell? 0o

vadårå hahaha . ville du ah det?[confused]


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

jag är ganska snygg

Ja eller nej


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

vadårå hahaha . ville du ah det?[confused]

Jag undrar varför du har det i titeln när det uppenbarligen inte har nått att göra med någon sexnovell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Jag undrar varför du har det i titeln när det uppenbarligen inte har nått att göra med någon sexnovell.

tyckte det va lite roligt. alla skirver sexnoveller kan väl ja me göra tänkte ja[confused]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

SRBCCCC:

Ja eller nej

det spelar ingen roll för mig vad dusäger. jag kan få killar som jag vill ha iallafall, det räcker för mig

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

JAG VILLALLTSÅ INTE HA HONOM, MEN HAN FÅNGAR MITT INTRESSE


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

JAG VILLALLTSÅ INTE HA HONOM, MEN HAN FÅNGAR MITT INTRESSE

H Ä R D A


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahhahahahaha NÅGON ändrade TRÅDENS NAMN.

FYFAN VAD RETARD!!!!!!!

[cool][cool][cool]'

okej för er som inte är med
så döpte jag den som en kul grej till ungefär:

SEXNOVELL på bilskolan( söt kille fångar mitt intresse)
fast det var ändå inte så

kan inte den so ändrade säga vad den hette?????


   
SvaraCitera

Körkort är för nördar.


   
SvaraCitera

Men tänk på att denna människa ( som är totalt vanlig precis som du och alla vi andra, bajsar, har fuldagar etc) bara är ett litet hopp på vägen i ditt liv.
Du kan ju inte komma ut på den vägen ens om du inte har ett körkort, som kommer att vara för evigt.

Detta lät väldigt bra i mitt huvud för ett tag sedan, men nu är jag för trött för att ändra.
Fan jag som ska till arbetsförmedlingen skittidigt imorgon borde inte ens vara vaken och sitta och äta lax nu liksom??!![tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Körkort är för nördar.

jag kan gärna vara en nörd om det ger mig fördelar på cvet och att jag kan åka på bilsemseter med polare utan att vara femte hjulet[wink] haha om du fattar va jag menar,.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Detta lät väldigt bra i mitt huvud för ett tag sedan, men nu är jag för trött för att ändra.
Fan jag som ska till arbetsförmedlingen skittidigt imorgon borde inte ens vara vaken och sitta och äta lax nu liksom??!!

ooow!!! lax är jävligt gott
jag gillar nbär det är stora laxbotar i ens ås til bandpasta 😀 fett gott tee


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

haha om du fattar va jag menar,.

[wink]


   
SvaraCitera