Aviseringar
Rensa alla

Kondom?


Ämnesstartare

Fråga till tjejer: Känns det annorlunda för er ifall killen använder kondom?

Samma känsla? Bättre? Sämre? Förklara.


   
Citera

Dom får ju ingen god sås då, så måste ju vara sämre[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klockarn:

Sämre

Ogillar, mycket. Har inte sex med kondom (vilket också då betyder att jag inte har så tillfälliga förbindelser att jag behöver ha det för att skydda mig mot KS)


   
SvaraCitera

Klockarn:

Samma känsla

Tycker jag.


   
SvaraCitera

känns mycket mindre, vet inte varför egentligen
sen är jag kanske allergisk mot dom eller nåt för det brukar klia som fan efteråt och det är bara när jagh har använt kondom [tard]


   
SvaraCitera

sötnos:

Tycker jag.

Förutom om man t.ex. har sånadäraa Tingly eller vad det heter, med medel som ska göra att det kittlar. Då blir det skojigare. [y]


   
SvaraCitera
time
 time

Alltså, det blir plastigt, halt, inte alls samma sak som äkta kött och blod om du fattar. Men är man tillräckligt på gång spelar det ingen roll och är således ingen vettig anledning att skippa den om man har tillfälliga förbindelser. [y]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

vilket också då betyder att jag inte har så tillfälliga förbindelser att jag behöver ha det för att skydda mig mot KS)

Behöver inte vara tillfälliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Behöver inte vara tillfälliga.

Ligger inte med folk som har könssjukdomar. Hur jag kan veta är en privatsak [cute]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Ligger inte med folk som har könssjukdomar. Hur jag kan veta är en privatsak [cute]

Inte snällt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Inte snällt.

Snäll som få, men det är knep som är fullkomligt självklara? [no-no]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Snäll som få, men det är knep som är fullkomligt självklara? [no-no]

Inte om det är åkommor som ej går att göra något åt, särskilt om man fick dem ofrivilligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Inte om det är åkommor som ej går att göra något åt, särskilt om man fick dem ofrivilligt.

Vill gärna att du utvecklar det där, låter som att du fått HIV ungefär [shake]


   
SvaraCitera

Klockarn:

Sämre

Ja.


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Vill gärna att du utvecklar det där, låter som att du fått HIV ungefär [shake]

Jag har inget, men exempelvis herpes är obotligt och särskilt tjejer kan ju ha fått det ofrivilligt.


   
SvaraCitera