Aviseringar
Rensa alla

Kondom?


Ämnesstartare

isola:

menade bara att du säkerligen inte är lika tight som någon som inte fött barn

Det finns ingen som helst säkerhet med det, då min gynekolog nyligen påpekade faktumet.

isola:

det finns många sådana som inte finner kondomer skavande,

så trevligt för dem [y]

isola:

så det beror nog inte på det.

ger dig 1 + för din envishet och självsäkerhet i frågan, men även du kan ha fel

Nachac:

Ja, ska bara hitta någon mer som är värd att ligga med.

Kan vara svårt ibland, tycker som sagt att osäkra ligg och kortvariga förhållanden är ganska meningslösa, man vill gärna vara med någon man genuint gillar. Jag har i alla fall uppfattat sexet så mycket bättre då [cute]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

man vill gärna vara med någon man genuint gillar.

Jao. Ligger med personer snarare än kroppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jao. Ligger med personer snarare än kroppar.

Jamenprecis [bigsmile]
Så det ska vara


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Jamenprecis [bigsmile]
Så det ska vara

[y]


   
SvaraCitera

Det är ju självklarheten; Det är inte lika skönt och vad beror det på? Att det är gummi i vägen! Och som gör att det glider för mycket i stället för skrapar "hud mot hud" eller vad man nu säger, vilket gör att man inte känner mycket. Men knottrigt får väl vara bra i så fall 😛


   
SvaraCitera

staken blir ihop klämd i en kondom så det blir inga riktiga former som tjejen känner av. men de finns väl kondomer med former och saker på med


   
SvaraCitera

Olycklig:

staken blir ihop klämd i en kondom så det blir inga riktiga former som tjejen känner av.

vill veta vad du använt för kondom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte att det är jättestor skillnad iallafall. Finfint med kondom imo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Alltså, det blir plastigt, halt, inte alls samma sak som äkta kött och blod om du fattar.

Shiet, vad för sex har du? 😮


   
SvaraCitera
time
 time

benyi:

Shiet, vad för sex har du? 😮

Helt vanligt sex. Förhoppningsvis tog du inte uttrycket "kött och blod" bokstavligt talat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

ty

Image


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Nachac: ty

Bra ord ju.


   
SvaraCitera

internet:

vill veta vad du använt för kondom.

För mig gäller det alla kondomer i princip, iaf de vanligaste som jag använt såpass mycket att jag kan säga med all säkerhet; profil, näcken, okeido/grande, och pleasuremax, samt någon som morsan langar på mig kilovis av från jobbet men som jag inte vet vad den heter. Alla dessa trycker ihop kuken så att den blir liksom "slät", givetvis inte helt men till stor del. Okeido funkar ju något bättre i det avseendet eftersom den är större, men den är också tjockare vilket minskar känslan det med.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Alla dessa trycker ihop kuken så att den blir liksom "slät", givetvis inte helt men till stor del.

har inte tillräckligt bucklig penis kanske [crazy]

tycker det låter crazy eftersom en kondom kan töjas ut ca hur mycket som helst.


   
SvaraCitera