Aviseringar
Rensa alla

Kondom?


blum
 blum

glömt hur det känns med kondom


   
SvaraCitera

Stringburka:

IMO? Lirar? Det, tillsammans med det ännu mer överdrivet artiga IMHO är jävligt standard på vartenda engelskspråkigt forum jag någonsin hängt på.

Så skoj men jag tvivlar på att hon fått det därifrån. Du vet vad jag menar.


   
SvaraCitera

lemuu:

Så skoj men jag tvivlar på att hon fått det därifrån. Du vet vad jag menar.

Antar att du åsyftar MMORPGs, men är inte säker. Jag har aldrig spelat något MMO i mer än typ 30 minuter, och jag har ändå använt IMO i flera år. Det används över hela internet, finns inget skäl att tro att man fått det från något MMO (antar f.ö. att det troligen var väl etablerat innan MMOs var populära).


   
SvaraCitera

Klockarn:

Sämre

Fett obekvämt + gör ont (trots väta och/eller glidmedel!)


   
SvaraCitera

Stringburka:

Det används över hela internet, finns inget skäl att tro att man fått det från något MMO (antar f.ö. att det troligen var väl etablerat innan MMOs var populära).

Ja jag menar det.
Nej men tror chansen är sneppet större att hon suttit bland coola killar på typ DH och råkat höra dessa ord, eller spelat cs, wow etc o snappat upp dem.

Hänger du på BDB eller något, så ser du att massor utav 95or etc sitter o FTW, BTW o nu det nya - IMO, vilken Riktig spelnörd som helst stör sig på detta

Och jag förstår vad du menar men tror ändå att det är större chans att hon lirat något o snappat upp dessa ord än att som du säger, suttit på ett engelskt forum och lärt sig det.

Men skitsamma. Otroligt störande bara, speciellt bland 95or och yngre, varför inte säga det på svenska då istället... Sådana småord använde iaf jag i spelet för det ska kunna gå snabbt att säga saker osv

Men visst, om du sitter i tex wow, nog säger du Looking For blabla Deadmines x antal personer, istället för att förkorta denna mening i ord som man lär sig då man lirar.

Men nu ska vi inte sno denna kondom-tråd till spelsnack.

För vem, är det som egentligen är MOD här? dra åt reglerna lite för fasen


   
SvaraCitera