Aviseringar
Rensa alla

Kondom storlek?


Ämnesstartare

kanske Rfsu Tight


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske


   
SvaraCitera

robin0000:

underligt hur folk resonerar jag går i 6an och jag har inte sex med nån

Ännu mindre anledning att tänka på kondomer då.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Fast alltså, inte jag. Jag kör på min Kung Tight, mm, den sitter jättebra[blush]


   
SvaraCitera

Jag brukar köra extralarge så jag kan få plats med bollarna också.
För säkerhetsskull liksom.


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

http://www.kondomkungen.se/wpt/view/hjalpfaq/storleksguiden-49011​​/

Den där listan stämmer nog ganska bra, Jag har aldrig köpt mina egna kondomer så varje gång man har använt kondom så har det varit trångt och förjävligt, Nu vet jag varför ^^

kebu12:

Om man har över 15 då?

Om din omkrets är över 15cm får du köra med Ica Kasse eller leta reda på nå superkondomer, Men dom största kondomerna som är loose kan man töja ut ganska rejält

Man kan trä kondomer över huvudet, Så jag tror inte att omkretsen är något problem för dom större kondomerna..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

jag gissar på x-small

den var förstor faktiskt jag skaffade i skolan


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

varför ens tänka på kondomer när man är 12?

kände samma sak där:-(

herregud embrace youth! lek med dina dockor och leksaks bilar ett tag till, du behöver inte tänka på kondomer förän du har 15 år, även då behöver du inte tänka på det, om du inte har sex med andra ord, fast sådant kan vänta!

RakatKadaver:

Jag brukar köra extralarge så jag kan få plats med bollarna också. För säkerhetsskull liksom.

haha hade jag allt velat se [wink]


   
SvaraCitera

Olycklig:

Om din omkrets är över 15cm får du köra med Ica Kasse eller leta reda på nå superkondomer, Men dom största kondomerna som är loose kan man töja ut ganska rejält

Men lägg av och retas då. Skrev ju redan att jag kör på Kung Tight[sad]


   
SvaraCitera

Alltså det beror ju på, det finns ju alla storlekar, det viktiga är att den sitter kvar när du "drar ut" och att den inte klämer för mycket när den sitter på.
Jag läste någonstans att man helst ska ha en som går ner till roten. Vet inte hur vktigt det är? Har aldrig haft någon som gått enda ner till roten men har klarat mig ändå :). Jag kör på en som heter Durex king size som är bredare än vanliga men det handlar ju om hur man är skapt och vad man trivs i. Som sagt, se till att den sitter fast ordentligt men inte klämmer eller är obekväm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

kände samma sak där:-( herregud embrace youth! lek med dina dockor och leksaks bilar ett tag till, du behöver inte tänka på kondomer förän du har 15 år, även då behöver du inte tänka på det, om du inte har sex med andra ord, fast sådant kan vänta!
jag är inte 5 år jag leker inte med leksakbilar och jag får ha sex om jag vill det men en 15 åring får inte ha sex med mig om inte jag är 15 år minst.


   
SvaraCitera

men du är fortfarande liten [wink]


   
SvaraCitera

Köp inte franska iaf, den går fan inte över lillfingret[sad]


   
SvaraCitera