Aviseringar
Rensa alla

Kondom vid analsex?


Ämnesstartare

Jag skulle inte ha nåra problem med analsex utan, men kan ju knappast förvänta sig att jag ska ta i den sen. Venne hur mycke jag gillar tanken av sperma i röven heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

men kan ju knappast förvänta sig att jag ska ta i den sen.

Jag som trodde att du gillade ass to mouth [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag som trodde att du gillade ass to mouth

neeej,gillar inte bajs,varesig d är från mig eller nån annan,enda bajset jag tål är hästbajs konstigt nog. [tard] inte hästbajs på snoppen asså. [tard]
analsex utan kondom,fine,men inte ta i kuken sen fan,bajsfobi.


   
SvaraCitera

isola:

så mycket bakterier som finns i tarmen så är det korkat att inte använda kondom

Wat she said. Jag är rätt så övertygad om att killen inte vill få några läskiga infektioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

puckoboll:

man köper en storlek som passar, smarthead[smile]

Vi som faktiskt har sex(eller iaf ofta) köper mängpaket på apoteket, d tar en jävla tid o gå igenom varje paket(e ca 42st) så man provar inte en ny sort så ofta[wink]

Dom 2 tjejer jag mest har sex med nu e dessutom båda på "the pill". Och mitt senaste ons va typ 1 månad sen, så jag har inte använt kondom på sjuukt länge. Känns som en straight-jacket på kuken xD

Harpyja:

Annars tycker jag synd om henne.
Well folk kör väl med glidmedel iof, men det är bara ännu värre.

Hon har respondat sjukt bra mot att jag sneakat in fingrar där då och då, eller så va d väl resten av pullandet som var bra, men hon verkade gilla d^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Jag skulle inte ha nåra problem med analsex utan, men kan ju knappast förvänta sig att jag ska ta i den sen. Venne hur mycke jag gillar tanken av sperma i röven heller.

True true, bättre me kondom. Dock e d mest för att d e kul o prova eg. Har bara haft d en gång tidigare, blev väldigt kort då jag inte hade glidmedel utan körde med saliv, blev bara några stötar, sen va den för torr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typiskt tjejer att ha massa bajs där man skall stoppa snoppen[sad]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Vi som faktiskt har sex(eller iaf ofta) köper mängpaket på apoteket, d tar en jävla tid o gå igenom varje paket(e ca 42st) så man provar inte en ny sort så ofta

att köpa mängdpaket förutsätter att man är säker på att det är en kådis som passar[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man har sjukt mycket större chans att få HIV om man kör utan kondom och det börjar blöda, så för helvete trä på en kondom eller nått [smile]


   
SvaraCitera

mayis:

Man har sjukt mycket större chans att få HIV om man kör utan kondom och det börjar blöda, så för helvete trä på en kondom eller nått

2% risk att smittas av HIV via analsex, om jag minns rätt [bigsmile]
ännu mindre vaginalt, så risken e inte så stor egentligen [crazy]
Men dumt att chansa 😀


   
SvaraCitera

Taskmannen:

2% risk att smittas av HIV via analsex, om jag minns rätt
ännu mindre vaginalt, så risken e inte så stor egentligen
Men dumt att chansa 😀

Då måste ju bruden ha HIV för det första? 😛

BTW utan kondom i 2an e ju som att stoppa ner kuken i en pool i ett reningsverk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mayis:

Man har sjukt mycket större chans att få HIV om man kör utan kondom och det börjar blöda, så för helvete trä på en kondom eller nått [smile]

Det är rätt, knulla tarmen ur henne! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera