Aviseringar
Rensa alla

kondomen


Ämnesstartare

Hellre londom än bebis och könssjukdom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det är en jättebra uppfinning men gillar den inte själv. Här kommer några anledningar till varför:

Dyrt
Min vagina börjar klia pga troligtvis överkänslig
Omständligt 🙁
Gillar inte lukten av gummi
Det känns mindre


   
SvaraCitera
time
 time

Är jätteglad att det finns för det är fantastiskt att människor har möjligheten att njuta hämningslöst om de känner för det. Däremot tycker jag inte att det är ett preventivmedel som funkar för mig. Jag vet inte om det är nån inbillning som spökar, men jag tycker att den känns under sex och det är inte samma sak som den där ohämmade hud-mot-hud-sensationen. Använder det gärna så lite som möjligt och väntar med spänning på att få börja ta mina minipiller igen Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förhindrar sjukdomar men är båda friska och man är säker på det så är det ju sexigare utan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man får gratis på umo om någon behöver kan jag posta lite till er mvh er medelålders sexuellt frisläppta kompis vid namn carina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:
förhindrar sjukdomar men är båda friska och man är säker på det så är det ju sexigare utan

man kan bli gravid om man har heterosex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

man kan bli gravid om man har heterosex

har inte jag men visst sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

har inte jag men visst sant

skönt för dig


   
SvaraCitera

Tänk dig ett bogvisir. Ett fastsvetsat bogvisir kan inte lossna, men du kan inte heller få in några bilar (under förutsättning att någon bakport inte existerar). Kondomen kan spricka och gå sönder under ett lakansparty, så kan även bogvisiret. Knipsa av sädesledarna hos farbror doktorn och du behöver aldrig mer oroa dig för otrevliga överraskningar i framtiden.

Problemet är 2: Vill man ha en unge efter att man levt rövare i sänghalmen med X-antal flickor blir det lite problematiskt. Dessutom kan du fortfarande få AIDS och dö.

Kondomen är alltså ett utmärkt bogvisir för stunden, men säkerheten är inte hundra procent optimal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

skönt för dig

tack


   
SvaraCitera