Aviseringar
Rensa alla

kondylom?


Ämnesstartare

Oskuld, Trång förhud, Vita prickar bakom ollonet (får man väl om man inte sköljer nog ofta?) och nu har jag som finnar på snoppen, inte på ollonet. Såg en kille som sa nåt med Könshårinfektion och jag har dom faktiskt bara vid varje hårsäck, men precis som finnar så om man klämmer på dom så kommer det ut lite vit ur dom. Har också fått liknande i ansiktet (men kan lika gärna vara finnar, men kommer som inte ut samma sak då man "spränger" dom), dom ser ut som finnar så det var först för nån dag sen jag kom på det, kan det vara att jag håller händerna mellan benen sen så rör jag vid ansiket som jag får dom?

PROBLEM PROBLEM PROBLEM.

Varför just jag?


   
Citera
Ämnesstartare

Btw. är så GRYMT feg, vågar knappt gå till UM för om jag träffar nån som jag känner där skulle jag DÖ. Vågar knappt ringa heller men antar att jag måste :/


   
SvaraCitera

H3jsan:

Varför just jag?

gud faila när han skapa dig antagligen


   
SvaraCitera

ush låter inte bra du, men du lär ju inte ha någon könssjukdom om du inte haft sex;O?

efter ha läst detta är jag glad att jag tänder på tjejer;D
Den snoppen lät inte fresch(N)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ser det knappt eftersom "finnarna" är på underdelen och man ser dom inte så jätte bra, och det vita bakom ollonet så "Vad är det för vita prickar jag har på ollonets nederdel?

De heter penila papler vilket betyder hudtaggar. Ungefär 70 procent av männen har sådana prickar eller knottror. De brukar dyka upp i tonåren och förändras i färg, storlek och antal med tiden."

känns väl lite bättre, men vill inte ha det :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Hejsan!

Det du beskriver är talgkörtlar. Det är helt ofarliga små körtlar som ska finnas på snoppen. De producerar talg, en slags vitt klet som gör att ditt ollon blir fuktigt och därmed inte blir torrt och skadat.
Anledningen till att du kan se de små prickarna är därför att det inte finns något fett under huden på snoppen så du ser ju årdror, hårsäckar och körtlar under huden så du behöver inte oroa dig.

Körtlarna varierar i storlek och färg. Det kan handla om att hela förhuden är knottrig med små vita prickar till att det verkar vara stora vita fläckar.

Hoppas att du blev lite mindre orolig nu! 🙂

MVH Magnus"

Taget från hamsterpaj, GOOGLE <3

Antar att jag är för fixerad, lite rädd eftersom jag är 17 år och oskuld, och i skolan är jag en "cooling". Fail på mig antar jag.

var så fixerad så jag var tvungen att hämta tumstock och mäta snoppen, den var 17 cm och det är över emdel för 20 åringarna, SÅ YES!!!!!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera