Aviseringar
Rensa alla

Kondylom [sad]


Ämnesstartare

[sad] Jaha nu säger jag er ett par sanningens ord och det är nämlien "använd kondom!". Man tror att man bara ligger med frsächa människor men i själva verket är var och varannan människa pestsmittad och helt plötsligt står man där och kliar sig i skrevet och undrar vem fan som har överfört smittan till en. Själv har jag åkt på kondylom och det är minsann inget trevligt. Lär väl inte kunna ha sex på ca 5 år nu eller nåt. Detta var min varning till er alla naiva stackare där ute. Världen är grym.

Nu undrar jag även om det är nån annan här som råkat ut för kondylom som jag kan dela min sorg och smärta med. Tack och hej

Alla taskiga kommentarer anmäls, det här är på allvar. Mår mycket dåligt över detta.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tack för tipset!

Jobbigt att inte kunna ha intimtförhållande med någon på 5år.
Kondylom är ju trots allt en av våra vanligaste könssjukdomar i Sverige, och risken att bli smittad är stor vid oskyddade samlag med olika partners.

Behandling av kondylom sker kan göras om du har besvär. Att vänta ut självläkning är ett alternativ om du inte lider av vårtorna. Andra alternativ är kemodestruktiv behandling med podofyllotoxin (Wartec®, Condyline®), immunmodulerande läkemedel (Imikvimod, Aldara®), frysning av vårtor eller termokauterisering (bränning) efter bedövning med EMLA-kräm eller Xylocaininjektion lokalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denis:

Haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackare[sad] Det finns väl behandlingar mot kondylom nuförtiden?

För övrigt fick en kompis till mig, som raggade upp ett ligg på playahead (say no more) kondylom[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du pratat med din läkare? Vad blev behandligen? När försvinner det sa han/hon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kondylomvårta.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Benito:

Kondylomvårta.

Sådär ser det tak o lov ej ut åp mig (än)...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Benito:

Kondylomvårta.

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch, vad hemsk. Min största mardröm är att få nån könssjukdom även om det skulle vara något så lindrigt som klamydia. Försök göra så mycket du kan för att lindra symptomen. Jag lider nog av varenda sjukdom som finns i sjukhusboken men ingen könssjukdom så jag lider med dig, hoppas det blir bättre snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Benito:

Kondylomvårta.

*slänger 2x hamburgare i sopen* [tired][tired][tired][tired][tired][tired][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ogge_:

*slänger 2x hamburgare i sopen*

Alltså, du borde veta bättre än att gå in i en tråd om könssjukdomar, PÅ UM. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ogge_:

slänger 2x hamburgare i sopen*

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Benito:

Alltså, du borde veta bättre än att gå in i en tråd om könssjukdomar, PÅ UM. 🙁

[cry] Trodde dom ondaste jävlarna var på träff eller åtminståne påväg dit. Men icke! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är negern på bilden kåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ogge_:

Trodde dom ondaste jävlarna var på träff eller åtminståne påväg dit. Men icke!

Dom vill inte ha oss onda på deras träffar 🙁 Vet inte varför :C
Image


   
SvaraCitera