Aviseringar
Rensa alla

Kondylom [sad]


Ämnesstartare

Vanmakt:

Dom vill inte ha oss onda på deras träffar 🙁 Vet inte varför :C

Den var ju inte lika äcklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kondylom försvinner aldrig, men smittar bara när det blossar upp sår / vårtor.
Du kommer alltså att ha det hela livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

indeed:

Kondylom försvinner aldrig, men smittar bara när det blossar upp sår / vårtor.
Du kommer alltså att ha det hela livet.

Fel, det är herpes du talar om. Kondylom är ett vårtvirus och kroppen bekämpar det själv efter 1-2 år. Allt tyder på att man är fri från viruset om vårtorna försvinner naturligt och man är symptomfri ca 6 månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ksjesinskaja:

Fel, det är herpes du talar om. Kondylom är ett vårtvirus och kroppen bekämpar det själv efter 1-2 år. Allt tyder på att man är fri från viruset om vårtorna försvinner naturligt och man är symptomfri ca 6 månader.

Må hända att vissa blir av med det [y] Men inte alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

indeed:

Må hända att vissa blir av med det Men inte alla.

Jag tänker fan ta ut min ilska mot den här sjukdomen genom att knulla oskyddat med allt och alla så att alla får samma smitta som jag. Det är orättvist att jag ska ha det och ingen annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ksjesinskaja:

Jag tänker fan ta ut min ilska mot den här sjukdomen genom att knulla oskyddat med allt och alla så att alla får samma smitta som jag. Det är orättvist att jag ska ha det och ingen annan.

haha äh, det är skitmånga som har det utan att ens veta om det.
det är väl inte hela världen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

indeed:

haha äh, det är skitmånga som har det utan att ens veta om det.
det är väl inte hela världen 🙂

Jo, det är det. Jag har precis skaffat pojkvän och har förmodligen smittat honom också. Vill inte tala om för honom att jag har det, så jag lär väl få dumpa honom förr eller senare om jag ska behandla det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ksjesinskaja:

Jo, det är det. Jag har precis skaffat pojkvän och har förmodligen smittat honom också. Vill inte tala om för honom att jag har det, så jag lär väl få dumpa honom förr eller senare om jag ska behandla det...

Jo men tala om det för honom, så att han vet.
skulle han bli sur så blir jag lite förvånad - det var väl frivilligt att sätta på dej utan kondom?
Och som sagt, han kanske redan har kondylom - många vet inte ens om att dom har det.

andas bryden andas, det är bara lite kondylom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellre kondylom än klamydia som har gått skitlångt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

indeed:

Jo men tala om det för honom, så att han vet.
skulle han bli sur så blir jag lite förvånad - det var väl frivilligt att sätta på dej utan kondom?
Och som sagt, han kanske redan har kondylom - många vet inte ens om att dom har det.

andas bryden andas, det är bara lite kondylom.

Du verkar ta så lätt på det... För mig känns det som om det här kommer att ödelägga hela mitt sexliv i åratal framöver.

indeed:

Hellre kondylom än klamydia som har gått skitlångt

Vem vet, jag kanske har klamydia också, inte omöjligt, har inte testat mig sedan jag var 16.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller AIDS..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ksjesinskaja:

Du verkar ta så lätt på det... För mig känns det som om det här kommer att ödelägga hela mitt sexliv i åratal framöver.

Ja jag tycker verkligen inte att det är någon stor grej, sånt som händer och det är inget mer med det.
Ditt sexliv är inte ens lite förstört, slappna av 🙂

Ksjesinskaja:

Vem vet, jag kanske har klamydia också, inte omöjligt, har inte testat mig sedan jag var 16.

Testa dej då? 🙂 gå och kissa hos ungdomsmottagningen så får du veta 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

indeed:

Ja jag tycker verkligen inte att det är någon stor grej, sånt som händer och det är inget mer med det.
Ditt sexliv är inte ens lite förstört, slappna av 🙂

Vadå, jag smittar ju! Man har ju lärt sig att man inte ska ha sex om man har en sjukdom. Sedan är det ju ganska äckligt också med vårtor på fittan. Inte direkt kul om någon skulle kommentera det.

indeed:

Testa dej då? 🙂 gå och kissa hos ungdomsmottagningen så får du veta 🙂

Ska göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ksjesinskaja:

Vadå, jag smittar ju! Man har ju lärt sig att man inte ska ha sex om man har en sjukdom. Sedan är det ju ganska äckligt också med vårtor på fittan. Inte direkt kul om någon skulle kommentera det.

Nej men just därför är det ju bra om du berättar det för din kille så att du slipper någon frågande kommentar.
Sen så är han garanterat redan smittad ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

indeed:

Nej men just därför är det ju bra om du berättar det för din kille så att du slipper någon frågande kommentar.
Sen så är han garanterat redan smittad ju.

[sad] Jag skäms... Han kommer tro att jag är värsta runtknullarhoran. Jag vet inte hur jag ska säga det. Funderar på att dumpa honom och fly landet och leva i celibat tills det går över.


   
SvaraCitera