Aviseringar
Rensa alla

konfrontation


Ämnesstartare

Ska konfrontera en tjej idag som jag kallat äcklig. detta har resulterat i ett antal lögner och påhopp från hennes sida. Bla att jag intestår förvad jag säger.

Är det att inte stå för det man säger, att säga att "förlåt att jag kallade dig äcklig, men du förstår väl hur otroligt arg och upprörd man blir när du gör något som KAN resultera i att man måste avliva ett djur?"

Känner att jag måste be om ursäkt och förklara mig iaf.


   
Citera
Ämnesstartare

Vad har hon med ditt djur att göra? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad har hon med ditt djur att göra?

hon och jag står i samma stall, hon glömde en grej framme som min häst var smart nog att undvika, tror nämligen inte en rusande häst är så hel efter att ha trasslat in sig i ett långt trassligt rep.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hon och jag står i samma stall, hon glömde en grej framme som min häst var smart nog att undvika, tror nämligen inte en rusande häst är så hel efter att ha trasslat in sig i ett långt trassligt rep.

Klantigt. Men då hände ju ingenting?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Klantigt. Men då hände ju ingenting?

inget hände, men kude mycket väl ha gjort. Tilläggas bör att jag pga hennes "familj" äter mediciner som har biverkningar, humörsvängningar, som gör att jag när jag blir arg blir hur arg som helst. Det är därför jag vill be om ursäkt, det är inte bra av mig att kalla nån äcklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

det är inte bra av mig att kalla nån äcklig.

Nej, det är det ju inte.
Fast skulle någon gjort någonting vårdslöst som hade kunnat skada mitt djur hade jag också blivit arg, självklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast skulle någon gjort någonting vårdslöst som hade kunnat skada mitt djur hade jag också blivit arg, självklart.

jag kan be om ursäkt utan att hon kommer dragandes med att jag inte står för va jag säger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jag kan be om ursäkt utan att hon kommer dragandes med att jag inte står för va jag säger?

Jadå, starkt av dig att be om ursäkt för en sådan grej faktiskt.


   
SvaraCitera