Aviseringar
Rensa alla

Konfrontera dem?


Ämnesstartare

Jag har fått reda på att min kompis och min ex tydligen har träffats nästan dagligen efter den lilla incident som skedde. Undrar om dom börjar få ihop det? Om det är så är la dom lika mycket svin som vi två andra är? 

Tycker ni jag ska konfrontera dom?


   
Citera
Ämnesstartare

Hoppas du är ett dåligt troll. För om du tror att dom är svin pga det är du inte okej i huvudet.


   
SvaraCitera

du kan göra exakt vad du vill jag skulle inte bry mig ifall min vän och mitt ex skulle träffas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
du kan göra exakt vad du vill jag skulle inte bry mig ifall min vän och mitt ex skulle träffas

Inte? Så om du råkade bli påkommen att hångla med din bästa kompis kille och hon har kallat dig för svin och äckel mm. Skulle inte du tycka det var lika svinigt och äckligt om dom träffades efteråt?


   
SvaraCitera

maddegbg:

Inte? Så om du råkade bli påkommen att hångla med din bästa kompis kille och hon har kallat dig för svin och äckel mm. Skulle inte du tycka det var lika svinigt och äckligt om dom träffades efteråt?

Nope har jag och killen gjort slut får han träffa vem han nu än vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Hoppas du är ett dåligt troll. För om du tror att dom är svin pga det är du inte okej i huvudet.

Är inte ok i huvudet? Om det ör så att dom träffas och det kanske leder till något bakom min rygg. Så är la dom svin också? Jag har ju inte gett upp hoppet för dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddegbg:

Är inte ok i huvudet? Om det ör så att dom träffas och det kanske leder till något bakom min rygg. Så är la dom svin också? Jag har ju inte gett upp hoppet för dom

Nej dom är inte svin, de har ingen skyldighet till dig pga hur respektlös du har varit mot båda två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

Nope har jag och killen gjort slut får han träffa vem han nu än vill

Även din bästa vän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Nej dom är inte svin, de har ingen skyldighet till dig pga hur respektlös du har varit mot båda två.

Jag bad ju om ursäkt


   
SvaraCitera

maddegbg:

Även din bästa vän?

ja men nu är det så att min bästa vän är lesbisk som mig och skulle nog inte vilja bli ihop med en kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

ja men nu är det så att min bästa vän är lesbisk som mig och skulle nog inte vilja bli ihop med en kille

Fan va äcklig du e


   
SvaraCitera

maddegbg:

Fan va äcklig du e

vadå att jag är intresserad av tjejer eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

vadå att jag är intresserad av tjejer eller?

Exakt äcklar mig bara jag hör sånt


   
SvaraCitera

maddegbg:

Exakt äcklar mig bara jag hör sånt

synd om dig då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

synd om dig då

Onaturligt! Ska vara en kuk som kommer i dig


   
SvaraCitera