Aviseringar
Rensa alla

Konsten att blogga! (multuspollex bloggomröstning)


Ämnesstartare

Nu, ett bra tag efter att bloggarna sett sina största glansdagar, hajpen har lag sig och det inte är mainstream att ha en blogg längre, så kom jag på den ljushövdade idén att starta en blogg.

Min tanke var att skriva om mitt liv och de eventuella förändringar jag genomgår just nu (Nej, jag har inte bytt kön[tired]). I min strävan att göra detta på det bästa sättet för läsaren så sökte jag efter trådar behandlande frågan om hur man ska skriva en blogg för att läsaren ska bli intresserad.
Till min stora förtvivlan fann jag att det inte verkar finnas en sådan tråd (än). Därför skapar jag den nu!

Så, vad värdesätter ni i en blogg? Enkelhet? Djupa tankar? Bra språk? Nakenchocker?

Jag launchar också en poll för att ni, folket, ska få chansen att bestämma min eventuella bloggs vara eller icke vara.
[cheers]


   
Citera
Ämnesetiketter

multuspollex:

örändringar jag genomgår just nu

haru bytt kön? [bigsmile][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

haru bytt kön? [bigsmile][cool]

1. Det hade antagligen varit intressant att blogga om de förändringar som då inträffar i kroppen och ens omvärld, då det säkert hade tett sig väldigt omvälvande och på många sätt tagit konceptet "upplevelse" till en ny nivå.

2. Nej, tyvärr inte[no-no]


   
SvaraCitera

multuspollex:

hajpen har lag sig och det inte är mainstream att ha en blogg längre

Wut?


   
SvaraCitera

multuspollex:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Blogga ska man bara göra om man har något att säga imho. Det verkar du inte ha (i och med denna tråd)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Wut?

Ja, alltså, blogghajpen har väl lagt sig lite om man jämför med situationen för ett år sedan?[blush]


   
SvaraCitera

vet en sak iaf, hatar alla bloggar som går ut på vad de gjort under dagarna, särskilt om de gör samma skit varje jävla dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Blogga ska man bara göra om man har något att säga imho.

Damn right!

Budolicious:

Det verkar du inte ha (i och med denna tråd)

Då ber jag om ursäkt för att jag vilselett Ers högvördighet på detta oärliga sätt, men jag tänkte liksom att jag hade det.

Dessutom handlar tråden mest om HUR man ska skriva, vad man ska tänka på, och desto mindre om VAD man ska skriva om, för det har jag redan ganska klart för mig.


   
SvaraCitera

multuspollex:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yes, två stycken som röstat ja hittills!

Segern är nära[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

multuspollex:

Nej

Budolicious:

Blogga ska man bara göra om man har något att säga imho. Det verkar du inte ha (i och med denna tråd)

Detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Detta.

[y]


   
SvaraCitera

multuspollex:

Jag

multuspollex:

värdesätter

multuspollex:

Nakenchocker


   
SvaraCitera

multuspollex:

hajpen har lag sig

lol jag reagerade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

multuspollex: Jag
multuspollex: värdesätter
multuspollex: Nakenchocker

Ja, och?[confused]

agitation:

lol jag reagerade.

Ohrly?[cute]


   
SvaraCitera