Aviseringar
Rensa alla

konstig


loita
Ämnesstartare

jag satt och funderade på att skapa tråd om råd vad jag ska göra över en grej som gett mig dåligt samvete... fast insåg just att jag skulle endå inte lyssna om svaret var annat än gör ingenting :S:S

va i helvete ska jag då ens fråga om de för.... ne jag e skum [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

[smile]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

[smile][smile]


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

Jag är konstig och söker likasinnade för gruppsex.


   
SvaraCitera

Jag är vit ;/


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Ricochet:

Jag är konstig och söker likasinnade för gruppsex.

lycka till [smile]

Ending Jon:

Jag är vit ;/

vit som inte mörkhyad (fin i munnen för att slippa påhopp) eller vit som jag får ingen solbrun färg [cry]


   
SvaraCitera

[rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera

loita:

vit som inte mörkhyad (fin i munnen för att slippa påhopp) eller vit som jag får ingen solbrun färg [cry]

Vit som i jag borde gå ut mer 😉


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Ending Jon:

Vit som i jag borde gå ut mer 😉

ahh... jag börjar undra om jag är albino.....suttit ute på bryggan hela dagen, någon färg? klart inte....... du kan inte ta ut datan då?xD


   
SvaraCitera

loita:

ahh... jag börjar undra om jag är albino.....suttit ute på bryggan hela dagen, någon färg? klart inte....... du kan inte ta ut datan då?xD

Coolt med albinos, hej i så fall [blush] lol, jo det skulle såklart funkat om datorn inte varit så pryd [sad]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Ending Jon:

Coolt med albinos, hej i så fall lol, jo det skulle såklart funkat om datorn inte varit så pryd

fast e ju inte albino [cute] bara känns så ibland för de e så svårt å få färg [mad]
pryd fanskap till data [mad] min följer med typ överallt [love]


   
SvaraCitera

loita:

fast e ju inte albino [cute] bara känns så ibland för de e så svårt å få färg [mad]
pryd fanskap till data [mad] min följer med typ överallt [love]

Men bla, jag som började fantisera [cry] Önskar att jag hade ett avslappnat förhållande med min dator också [sad]


   
SvaraCitera