Aviseringar
Rensa alla

konstig


loita
Ämnesstartare

Ending Jon:

Men bla, jag som började fantisera Önskar att jag hade ett avslappnat förhållande med min dator också

förlåt [sad] hoppades jag dög som jag var [cry] skulle ljuga ist *brustet hjärta*
min data är soft vi är alltid snälla mot varandra (nästan)


   
SvaraCitera

loita:

förlåt [sad] hoppades jag dög som jag var [cry] skulle ljuga ist *brustet hjärta*
min data är soft vi är alltid snälla mot varandra (nästan)

Vitheten är inte allt, du har säkert andra goda kvaliteter lol [crazy] Äh, ska ändå dumpa aset och skaffa mig en ny, yngre, hetare, kommer göra det helt utan samvetskval dessutom [cool]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Ending Jon:

Vitheten är inte allt, du har säkert andra goda kvaliteter lol Äh, ska ändå dumpa aset och skaffa mig en ny, yngre, hetare, kommer göra det helt utan samvetskval dessutom

hoppas verkligen du menar de [cute] men jag är väldigt vit endå [blush]

inte ens lite dåligt samvete? :O jag har fortfarande min gammla ståendes här bredvid, kan inte släppa taget[cry] den var trög men den var min [love]


   
SvaraCitera

loita:

men jag är väldigt vit endå [blush]

Bra [blush]

loita:

inte ens lite dåligt samvete? :O jag har fortfarande min gammla ståendes här bredvid, kan inte släppa taget[cry] den var trög men den var min [love]

Försökte spela tuff, jag kommer sakna den så mycket [cry] Tröga saker är hett [crazy]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Ending Jon:

Försökte spela tuff, jag kommer sakna den så mycket Tröga saker är hett

förstår verkligen hur du känner [cute]
haha de e lite charmigt, man hinner titta på tv samtidigt, nu med denna nya så missar jag allt på tv:n finns ingen väntetid längre [cry]


   
SvaraCitera

loita:

förstår verkligen hur du känner [cute]
haha de e lite charmigt, man hinner titta på tv samtidigt, nu med denna nya så missar jag allt på tv:n finns ingen väntetid längre [cry]

Sympati [love]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Ending Jon:

Sympati

aww va gullig du är [love][blush] xD


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera