Aviseringar
Rensa alla

Konstig dröm


Ämnesstartare

Inatt drömde jag en riktigt skum dröm. Drömde om en ny kran som jag blev introducerad till av en kompis. Jag skulle köpa en femma weed av honom och sen så plötsligt så var vi i stan och softade med en massa människor.
Så var vi i en klädbutik och då la han plötsligt fram en stor påse med vad som måste varit typ ett hekto grönt fint gräs istället för en femma. Jag tog snabbt ner påsen i fickan och frågade efter en stund vad han ville ha för det, och han sa "Va?" Då frågade jag igen och han svarade "Hah, inget." Då blev jag fundersam och hoppades att jag inte skulle behöva ta hornet i tvåan eller nåt sånt [blush]
Sen sa han till mig nånting i stil med vad mina drömmande tankar tänkte "Det är ett bra sätt att skaffa stamkunder på" och jag höll med.
Sedan stötte vi på några gamla gymnasiekillkompisar och de var typ halvnakna och softade på stan så vi kramade sönder dem och fortsatte våran färd mot ingenstans speciellt.
Image
Efter ett tag var vi av nån anledning hemma hos den här kranen och han bodde långt uppe i en av lägenheterna typ utanför karlbergs station och hade fin utsikt. Situationen var lite underlig eftersom killen bodde med sin familj och han såg inte ut att vara mer än typ 13 år gammal. Jag tänkte att ja det är väl en sjysst ålder att tjäna stora pengar på vilket han självfallet måste göra om han kan ge bort ett hekto gräs, lite skumt bara. Jag funderade lite på om han finansierade lägenheten och försörjde sin morsa och familj.
Så när jag äntligen vågade ta fram påsen ur min ficka gjorde han det åt mig istället och jag sniffade in den välkända doften och hoppades jag inte skulle bli dödad. Men istället för weed var det nåt magiskt grön brun gult pulver substans i påsen och han sa att "Ja det är XXXXX" ( kommer ej ihåg namnet) och jag blev såklart ---->[tired]
och sa att jag minsann bara ville ha weed som en hederlig människa.
Efter det så började han ta fram en massa raketer och skit och min innersta önskan var att få se en påse med gräs i och känna doften och bara sticka ifrån det här skumma stället.
"Weed" sa jag, och killen tar fram en raket som heter "TIGer" [cry]
jag inser att det inte kommer funka så jag går in till hans lillebrors rum och letar efter min kompis. Lillebrodern sitter där och spelar på xbox eller nåt och ser ut att vara typ 6.
Jag ser i ögonvrån hur kranen börjar skjuta raketer och kasta smällare efter mig med en helt likgiltig blick i ansiktet typ som att han är jättevan att göra så och att det är helt normalt beteende.
Fruktar mitt liv och kan inte hitta min kompis nånstans.

Drömmen slutar typ med att jag hoppar ut genom fönstret som han gör i A Clockwork Orange och jag vaknar av att en känga petar lite lätt på mig i magen och jag tittar upp och ser att jag ligger i en snöhög utanför balkongen, måste ha fallit typ 2 meter.
Tittar upp i ansiktet på den som petat på mig och ser att det är XXXXX som ler brett och garvar åt mig. Han garvar och retar mig ett tag och jag kan inte röra mig. Han tar sedan fram något ur fickan och säger sedan "Här, kompis. Tröstpris" och går sedan sin väg.
Jag tittar ner i min hand och ser en snusdosa, blir lite småsur och kastar iväg den mot en stolpe. Snusdosan öppnas och ut faller en grönpräglad liten påse. Från ingenstans kommer en fittig jävla skatjävel och tar påsen i sin äckliga konformade näpp och flyger iväg [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

Från ingenstans kommer en fittig jävla skatjävel och tar påsen i sin äckliga konformade näpp och flyger iväg [cry]

Ena dagen knycker de silverbestick och andra dagen ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

jag vaknar

vaknar irl eller i drömmen?
känns som att det har stor betydelse för inläggets värde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

vaknar irl eller i drömmen?

IRL[cry]

Ensamvargen:

[cry][cry][cry][cry]

nooo woman noo cry [cry][cry][love]


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

IRL[cry]

[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][craz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde att Christer Petterson stod vid ingången till Ica, vid postboxarna i centrala Falun med en flaska explorer och en brun skinnjacka, han väntade på mig sa han. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

han väntade på mig sa han.

Vad gjorde du sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingeny:

Vad gjorde du sen.

Jag gjorde ingenting jag såg honom genom något slags zoomande eller flygande kamera, det blev ingen uppföljning på det. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ååh jag orkar ej läsa[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

ååh jag orkar ej läsa[blush]

Slutade i en het orgasm tillsammans med mig. [blush] Ops, nu spoilade jag slutet. [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Slutade i en het orgasm tillsammans med mig. Ops, nu spoilade jag slutet.

omgz erpfoerklgt,rgyrgtr[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

ååh jag orkar ej läsa[blush]

tog med en fin bild för de som inte orkade [blush]

Ensamvargen:

Slutade i en het orgasm tillsammans med mig. [blush] Ops, nu spoilade jag slutet. [blush][blush][blush]

[chocked]

Mow Skwoz:

Ena dagen knycker de silverbestick och andra dagen ...

likt en flickansvekmigikväll när han behöver nästa fix [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

[chocked]

[ops][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

[ops][blush][blush][blush]

kram![mad]


   
SvaraCitera