Aviseringar
Rensa alla

Konstig dröm..


Ämnesstartare

I gårr natt drömde jag en väldigt konstig dröm (tycker jag).
Men det var så att jag var i ett hem jag aldrig sett/varit i någonsin. Jag vet inte om jag hade en flickvän eller om hon bara verkligen gillade mig.
Men iallafall...
Jag minns att jag grät och hon sa hela tiden till mig att jag måste släppa in henne i mitt liv och min mage var typ själva öppningen :S
Hon försökte hela tiden trycka in handen mellan mina revben typ för att komma in till mitt liv. Men det gjorde så ont och jag tror det var därför jag grät hela tiden för att jag inte kunde släppa in henne i mitt liv.. Jag känner igen tjejen som jag drömde om men jag kan inte komma ihåg vem det var.
Hon ville iaf komme in i mitt liv, och jag tror att jag gillade henne i drömmen också, så vet någon vad denna dröm betyder ?


   
Citera

Drömmar innehåller ofta fragment av saker man sett/upplevt tidigare [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Drömmar innehåller ofta fragment av saker man sett/upplevt tidigare

Jaha okej det hade jag ingen aning om! Tack för ditt svar [smile]


   
SvaraCitera

Drömde också en skum grej, första gången jag minns vad jag har drömt på sjukt länge.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Drömde också en skum grej, första gången jag minns vad jag har drömt på sjukt länge..

Haha grattis antar jag! ^^
Själv drömmer jag varje dag men har dock aldrig drömt om nått sånt som jag drömde igår. [crazy]


   
SvaraCitera

dxqpxb:

Själv drömmer jag varje dag

Du dagdrömmer alltså? Det har jag ej gjort sedan jag gick i skolan. [cute] Minns att jag brukade sitta och föreställa mig att det kom in ett gäng maskerade män med vapen i vårt klassrum & jag såklart räddade hela situationen genom att brotta ner dem.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag dagdrömmer också men jag menar att jag drömmer på natten varje dag! Jag har gjort det i flera månader nu, men jag tycker att det är roligt att drömma och sedan när jag vaknar kommer jag ihåg det mesta utav drömmen [smile] Ja, samma här brukade dagdrömma liknande saker jag med. [crazy]


   
SvaraCitera