Aviseringar
Rensa alla

konstig dröm


Ämnesstartare

drömde att jag satt på tåget hem, men det var stort konstigt tåg och jag somnade dirr. jag vaknade efter 10 timmar och jag hade hamnat i ryssland!! ett litet kallt ställe, ingen pratade engelska o jag började gråta pga panik

sen var det en snäll kvinna sm sa att jag kunde sova med hennes kossor, och jag vaknade av att en kossa slickade mig o jag började gråta igen da

sen skulle jag handla och en tomat kostade typ 800 kr och jag började gråta i affären. sen skulle jag sova med 1 tjur, o tjuren började prata med mig på ryska och jag fattade ingenting.

började gråta


   
Citera

men hallå d finns ju 1 drömdagbok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
men hallå d finns ju 1 drömdagbok

erkänn d va 1 weird dröm ba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

ja drömde att ja stötte på 1 artist jag lyssnat mkt på fdramför hans flickvän. d va lite pinsamt. fast han va väldigt... positiv till d å bad sin flickvän gå


   
SvaraCitera

kukoxo:

erkänn d va 1 weird dröm ba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ah men hallå d är typ lla drömmar jöh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
ja drömde att ja stötte på 1 artist jag lyssnat mkt på fdramför hans flickvän. d va lite pinsamt. fast han va väldigt... positiv till d å bad sin flickvän gå

hahah fick du inte stryjk

Blivande_japan:

ah men hallå d är typ lla drömmar jöh

ja jvla drömmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
drömde att jag satt på tåget hem, men det var stort konstigt tåg och jag somnade dirr. jag vaknade efter 10 timmar och jag hade hamnat i ryssland!! ett litet kallt ställe, ingen pratade engelska o jag började gråta pga panik

sen var det en snäll kvinna sm sa att jag kunde sova med hennes kossor, och jag vaknade av att en kossa slickade mig o jag började gråta igen da

sen skulle jag handla och en tomat kostade typ 800 kr och jag började gråta i affären. sen skulle jag sova med 1 tjur, o tjuren började prata med mig på ryska och jag fattade ingenting.

började gråta

dem har ju rub i russland


   
SvaraCitera

kukoxo:

hahah fick du inte stryjk
ja jvla drömmar

haha näää

fast är inte säker på att d va flickvän

men tror d

hon va mesig iaf och sa ingenting utan ba log

sen bad han henne gå ngn annanstans!


   
SvaraCitera