Aviseringar
Rensa alla

Konstig form på kuken


Ämnesstartare

Jag har ett problem gällande formen på kuken när den inte är hård. Ibland är den fullkomligt normal, men på sista tiden har den börjat ändra form och få formen av ett timglas ungefär, dvs att den är stor längst ut på skaftet och längst in vid roten, men mycket smalare mitt på. Detta inträffar oftast efter att jag frusit och kuken börjar "tina" igen, men också så gott som varje gång jag urinerar eller efter att jag runkat.
Vad kan detta bero på? Är det farligt eller bara normalt?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

dunno


   
SvaraCitera

duuuuh:

Vad kan detta bero på? Är det farligt eller bara normalt?

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till um så vet de säkert


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den är gjord i playdoo lera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha [bigsmile]

antar att det är normalt, inte fan är det en könssjukdom iaf. [zzz]


   
SvaraCitera

duuuuh:

efter att jag frusit

Fryser du in ditt könsorgan?! [tard]

Du bör inte befläcka dig själv (onanera på ren svenska alltså) förresten. Det leder till en massa skit.


   
SvaraCitera

duuuuh:

Är det farligt eller bara normalt?

även fast jag har en snopp också är det ju svårt o svara på om det är farligt ..normalt är det säkert eftersom du har en unik snopp ..den kan ändra skepnad ganska mycket och inte bara i storlek beroende på hur varmt eller kallt det är ...men om du är osäker skulle jag nog säga att det är bra att kolla upp den på en ungdomsmottagning [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas detta hjälper! [cute]

kukar.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIDS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det låter konstigt att du inte har haft så hela livet. Då skulle det inte vara någon fara. Hur gammal är du nu? Blir den även blå när du har varit på toa eller gör det ont/svider?

Som någon annan sa kan du helt enkelt gå till UM även om jag tror att det inte är något farligt om du inte har något av symtomen jag frågade dig om ovan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå till um innan det är för sent


   
SvaraCitera

Det är ett tecken på njursten, snart kommer toppen på kuken att täppas igen och skaftet att blir genomskinligt. Sen kommer (ca) en njursten att passera per sekund. När alla njurstener hamnat i främre änden kommer den att bli så tung att den lossnar.

Så man tillverkar timglas vettu [n]

Bäst att du ringer en doktor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Blir den även blå när du har varit på toa eller gör det ont/svider?

Blå blir den inte, men ibland svider det efter att jag har varit på toa och urinrörsmynningen verkar lite större än vanligt, som om den håller på att spricka upp.
Jag är 16 år förresten, om det spelar någon roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minutz3:

Du bör inte befläcka dig själv (onanera på ren svenska alltså) förresten. Det leder till en massa skit.

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH​AHAHAHHAHHHAHAHHAHAHAH!!!!


   
SvaraCitera