Aviseringar
Rensa alla

Konstig fråga men hur länge och ofta brukar ni duscha?


Ämnesstartare

Hej. Blev bara lite nyfiken nu och undrar hur länge och ofta ni brukar duscha? Startade nämligen en stopwatch mest för skojs skull och det tog tydligen cirka 41 minuter för mig att klä av mig, duscha och klä på mig.

Och jag duschar minst 3-5 gånger i månaden. Byter såklart kläder varje gång också.


   
Citera
Ämnesetiketter

Duschar varje dag eller varannan dag. Ca 30 minuter.

Och jag hoppas att du menar 3-5 gånger i veckan Shockerad


   
SvaraCitera

Duschar lika ofta som jag bytar mina sängkläderBlink


   
SvaraCitera

Duschar 1 gång per dag i typ 10-15min. 


   
SvaraCitera

Typ 35-40 minuterTardig


   
SvaraCitera
M04
 M04

Beror på, minst ca 10, vanligast ca 20/25, ibland 30/40, och väldigt sällan ca 50,

duckar allt från varannan dag till 3/4 dagars mellanrum, ibland mer dagar mellan men då e jag bara hemma..


   
SvaraCitera

Duschar varannan dag och oftast i typ 20 minuter


   
SvaraCitera

Brukar ta en snabbdusch varje morgon på 3 - 5 minuter men enbart med vatten. Två gånger i veckan dusch med tvål på hela kroppen i ca 5 minuter och vintertid ett långt badkarsbad på en dryg timma. 


   
SvaraCitera

Beror på, oftast duschar jag typ varje dag, ibland hoppar jag över att duscha nån dag eller så. Här hos Mormor så duschar jag väldigt sällan för att spara på oljan, så typ var 3:e eller 4:e dag vilket jag avskyr men vill inte tära på Mormors ekonomi. Jag står för att betala för den mesta av maten iaf.
Helst duschar jag varannan dag, minst. Om jag duschar mer sällan.


   
SvaraCitera

15 minuter, en gång varje vecka.
Sen är det inte garanterat att jag byter kläder efteråt...


   
SvaraCitera
Cobrak

kroppen duschar jag ganska ofta, håret duschar jag var 5:e dag(pga krulligt hår)


   
SvaraCitera

duschar 20 minuter, 2 gånger per vecka 
#kille


   
SvaraCitera