Aviseringar
Rensa alla

konstig i magen


Ämnesstartare

jo det är så att jag äter p-piller. Och brukar ta dom kl 8 på morgonen. Men så efter mensen så kände jag för att byta tid till kvällen istället så kl 22. Min mens tog slut i fredags och så började jag med den nya tiden. Men så hade jag sex med min kille i söndags. Så jag ska väl fortfarande vara skyddad fast jag bytt tid efter mensen?
Men så nu i måndags, började jag få värk i magen och vad trött och hängig.. det gör verkligen ont i magen...är verkligen orolig[sad] för vill verkligen inte vara gravid.
är det någon som har lite kunskap om detta ämne?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ta den i tvåan, slipper du tänka på p-piller och graviditet[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ta den i tvåan, slipper du tänka på p-piller och graviditet

dum[sad]


   
SvaraCitera
Tyrael

du är gravid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

dum[sad]

ja, lite dum är du flicka lilla som inte kunde komma på det själv[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

du är gravid

hur kan du vara så säker på det?


   
SvaraCitera
Tyrael

upponer:

hur kan du vara så säker på det?

jag lyssnade på din mage när du sov


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

jag lyssnade på din mage när du sov

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ja, lite dum är du flicka lilla som inte kunde komma på det själv

vadå inte kom på det själv? vad snackar du om..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

jo det är så att jag äter p-piller. Och brukar ta dom kl 8 på morgonen. Men så efter mensen så kände jag för att byta tid till kvällen istället så kl 22. Min mens tog slut i fredags och så började jag med den nya tiden. Men så hade jag sex med min kille i söndags. Så jag ska väl fortfarande vara skyddad fast jag bytt tid efter mensen? Men så nu i måndags, började jag få värk i magen och vad trött och hängig.. det gör verkligen ont i magen...är verkligen orolig för vill verkligen inte vara gravid.är det någon som har lite kunskap om detta ämne?

så länge det är inom rätt dygn så är det ingen fara, men kroppen mår bättre av att få pillrerna samma tid varje dag.


   
SvaraCitera