Aviseringar
Rensa alla

Konstig kille?


Ämnesstartare

Min kompis parade ihop mig med hennes kompis för nån månad sen. Vi pratade på msn och allt kändes jättebra mellan oss! Vi träffades sedan för första gången, och hade sex. (Det var han som var mest på).
Jag trodde att det skulle leda nånstans, och det verkade som att han också ville det.

Bara nån vecka efter så smsar han att han inte mår så bra, och han inte vill träffa nån just nu, och att det inte har med mig att göra.. I ett sånt läge så kan man, oavsett vad han sagt, inte skylla på nån annan än sig själv, så det sårade mig lite. Men jag tänkte, okej, jag väntar och ser vad som händer.

Jag fick då höra från min kompis att hon pratat med honom, och att han sagt att "jo, vi ska träffas igen" osv.

Vi hade ingen kontakt öht. på ca tre veckor och då hör jag av mig, frågar hur är det, vill du inte träffas nu?
Han svarar att jo det vore trevligt, men vill inte att det som hände sist ska hända igen. Dvs vill han inte ha sex.
Men det blir inget av det.. Då blev jag lite sur på honom, för att han inte säger vad problemet är, och det kändes som en diss.

För en vecka sen nu, träffades vi av en slump, pratade, och allt verkade vara som vanligt!
I förrgår började han skriva på msn och var jätteschysst och allt..

Men jag vet verkligen inte vart jag har honom.
Jag vill inte fråga igen, för då blir han kanske rädd?
Men jag vill inte heller att det ska vara så att han inte vågar ta intiativ och att jag bara går och väntar på ingenting.

Vad ska jag göra?


   
Citera

canthurrylove:

Vad ska jag göra?

killar e skumma... [cool]

kör på?, se va som händer [smile].. även om det sårar dig i slutändan så har du tagit chansen iaf... då kan du iaf inte klaga på att du inte tagit den (chansen) [wink]


   
SvaraCitera

canthurrylove:

det inte har med mig att göra.

"Det handlar inte om dig, det handlar om mig.. Jag förtjänar ju att få knulla runt!"


   
SvaraCitera

elpedroo:

killar e skumma...

flickor oxå [blush]


   
SvaraCitera

DPope:

flickor oxå [blush]

nejdå, dom e helt normala! [crazy]


   
SvaraCitera

elpedroo:

killar e skumma...

tjejer är ju värre. :<


   
SvaraCitera

elpedroo:

nejdå, dom e helt normala!

hade de vart det så hade flickan jag raggar på vart dödskär i mig nu! så nej de är inte normala [no-no]


   
SvaraCitera

Paulus Af Tarsus:

tjejer är ju värre. :<

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

kör på?, se va som händer .. även om det sårar dig i slutändan så har du tagit chansen iaf... då kan du iaf inte klaga på att du inte tagit den (chansen)

Det är nåt som känns så pinsamt bara. Om han inte vill så dubbelfailar jag ju. [sad]
Men jag ska nog fråga min kompis om hon kan få ut nåt ur honom.
Sen kör jag på. [y]


   
SvaraCitera

DPope:

hade de vart det så hade flickan jag raggar på vart dödskär i mig nu! så nej de är inte normala [no-no]

vafan gör du för att skynda på att nån bli kär i dig? (om vi säger att hon e normal, mot alla hinder[crazy])[bigsmile]


   
SvaraCitera

elpedroo:

vafan gör du för att skynda på att nån bli kär i dig? (om vi säger att hon e normal, mot alla hinder)

är mig sj, skämtar en massa, ger komplimanger som stämmer.. skämtar en massa.. kittlar.. skämtar en massa.. och ja, skämtar en massa 🙂
juste får inte glömma, skämtar en massa [bigsmile]


   
SvaraCitera

Njut av spänningen istället. [y]


   
SvaraCitera

canthurrylove:

Det är nåt som känns så pinsamt bara. Om han inte vill så dubbelfailar jag ju. [sad]
Men jag ska nog fråga min kompis om hon kan få ut nåt ur honom.
Sen kör jag på. [y]

faila hur många gånger du vill... gör inget ändå ju![y]


   
SvaraCitera

DPope:

är mig sj, skämtar en massa, ger komplimanger som stämmer.. skämtar en massa.. kittlar.. skämtar en massa.. och ja, skämtar en massa 🙂
juste får inte glömma, skämtar en massa [bigsmile]

det är tur att dina komplimanger stämmer iaf[crazy], dumt o ragga på nån man inte vill ha[bigsmile] haha

nää... men får nog pröva det ja me [smile]


   
SvaraCitera

elpedroo:

det är tur att dina komplimanger stämmer iaf

dumt o säga sådana saker omman inte menar det [y]

elpedroo:

men får nog pröva det ja me

funkar det inte så är det för att jag har fina ögon, då har du tydligen inte det [sad]


   
SvaraCitera