Aviseringar
Rensa alla

Konstig kille??


Ämnesstartare

Asså jag har ett jobbigt problem..
Jag var på g typ med en kille och vi hade just fått jättebra kontakt när en tjej som är typ en av skolans populäraste började flörta med honom. Jag visste inte om det först, men jag märkte ganska snabbt att han ignorerade mig i skolan och slutade svara på mina sms. Hur jag fick reda på att det var den där populära tjejen har jag glömt, men hon hade en blogg och genom att läsa den(där hon skrev om sina tankar och sånt) fick jag reda på hur det gick för dom. Tydligen så går det väl ganska bra för henne, eftersom hon är så van vid att få det hon vill ha(hennes föräldrar är asrika och hon bor jättelyxigt) men jag gillar ju honom fortfarande! och jag trodde han gillade mig med!? Han har typ bara glömt mig nu känns det som och jag kan verkligen inte sluta gilla honom. Jag ser honom varje dag i skolan och vi har idrott ihop! Vad fan ska jag göra!?!


   
Citera

Han kanske gillade henne mer helt enkelt [zzz]


   
SvaraCitera

Gillar han henne så gillar han henne, tror inte att hennes rika päron har någon del i det. Prata med honom.


   
SvaraCitera

låter som han kan tro sig ha funnit någon bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joo men.. han är så konstig. Fast jag märker ju att han fortsätter stirra på mig när han tror att jag inte ser.


   
SvaraCitera
time
 time

toxictwinge:

. Fast jag märker ju att han fortsätter stirra på mig när han tror att jag inte ser.

Du borde snacka med snubben, antingen det, eller sluta slösa tid och energi på någon som börjar dissa utan att ens ge en förklaring. Han är uppenbarligen rejält omogen.


   
SvaraCitera