Aviseringar
Rensa alla

konstig kille


Ämnesstartare

i fredags bestämde jag mig för att åka och träffa en kille som jag knappt känner.
han verkade skit tråkig på sms och i telefon , men varför inte träffa honom och kolla hur han är i verkligheten ?
han frågade om jag inte kunde komma själv till honom (utan någon kompis) och jag sa men visst!
när jag kom till honom , så var hans killkompisar där ? [confused] det var han och hans sex stycken killkompisar och jag , som inte känner en ende utav dom. det va ju konstigt att han ville att jag skulle komma själv då ?
sen snackade han nästan inte med mig , han pratade bara med sina killkompisar.
han hade VERKLIGEN ingen humor heller , han va rent ut sagt TRÅÅÅÅÅKIG . & alla "skämt" jag sa , ignorerade han bara . han skrattade bara åt tråkiga saker med sina vänner.
men han var endå snäll på ett sätt , han frågade hur jag mådde , om jag ville låna honoms jacka och sånt..
och nu vill han träffa mig igen , verkligen.
och jag vill nog inte träffa honom eftersom att han va tråkig...

hur ska man säga att man inte vill träffa honom ?
man jag ju inte precis säga:ehm,jag vill inte träffa dig!
vill ju inte såra honom eller så.

+ jag vet inte om han bara är ute efter sex.
han kallar mig baby och "skryter" över mig för sina vänner.Han skryter också väldigt mycket om sig själv.
igår sa han tex : jag är typ känd som den sköna snubben på våran skola !
och jag kan ju bara undra va han har hört det ifrån.....han måste ha drömt det ! [rolleyes]

så : hur ska jag göra för att "bli av" med honom ?
och hur vet man om killar bara är ute efter sex ?

[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

åh, blir så glad när jag ser att äkta kärlek finns[cute]


   
SvaraCitera
time
 time

elinsimonsson:

om jag ville låna honoms jacka och sånt

[cry]

elinsimonsson:

så : hur ska jag göra för att "bli av" med honom ?

Du kan prova säga "Jag tycker inte det fungerar mellan oss för vår personkemi verkar ej vara fantastisk".

elinsimonsson:

och hur vet man om killar bara är ute efter sex ?

Man kan fråga dem. Om de ljuger är de inget att ha, men då har man åtminstone fått ligga lite, det värsta som kan hända då är ju att du möjligtvis fått ett kasst ligg, men gratis.


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

hur vet man om killar bara är ute efter sex ?

försöker killen överhuvudtaget faktiskt ha en vettig konversation med dig så är risken högre att de kanske men bara eventuellt handlar om något mer.

eller va fan vet jag


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

honoms jacka

Kräks.

I övrigt, säg som det är. Han var en douche mot dig när du var hemma hos honom och om han vill ha något av dig, vare sig det är vänskap, kärlek eller sex, så får han faktiskt kämpa lite för det. Det kan hända att han blir sårad om du säger att du inte vill umgås med honom pga han var tråkig och otrevlig, men du kan ju alltid ge honom tillfälle att förklara varför han betedde sig som en idiot. Om han inte har lust med det så äre ju hans förlust, och man kan ändå inte leva livet utan att bli sårad ibland.


   
SvaraCitera

Haha sicken tönt, dumpa honom i en vattenpöl bara!

timeisrunningout:

gråååt

Han låter som en viss kille vi känner


   
SvaraCitera

fegt


   
SvaraCitera
time
 time

Mawns:

Han låter som en viss kille vi känner

Försöker klura ut om du menar Jeans eller om du menar Clothes. [sad]


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

och hur vet man om killar bara är ute efter sex ?

Det är väl inte så svårt att se? [crazy]


   
SvaraCitera

Gillar att du är så tålmodig och ger honom en chans (tack vare?) att han var så tråkig på sms och telefon [blush]


   
SvaraCitera

Satt bara och väntade på våldtäkten.


   
SvaraCitera

säg nej tack jag är inne i en speciell period nu då jag bara dejtar zenmästare.


   
SvaraCitera