Aviseringar
Rensa alla

Konstig relation typ..?


Ämnesstartare

Det finns en kille i mitt liv som jag verkligen gillar.. Oh han gillar verkligen mig. Felet är att han har flickvän vilket båda är helt medvetna om. Vi träffades för ca 2 månader sen som vänner men det blev liksom mer än vänner.. De blev till kyssar, hångel, tafs å ni fattar. Och det är så fel egentligen eftersom han har flickvän. Vi har försökt sluta flera gången men vi kan inte hålla oss borta från varran. Han älskar mig och sin tjej lika mycke o vill inte välja bort någon av oss men jag vill inte vara hemlig.. Så hur ska jag göra? Vill vara med honom men vill inte vara hemlig..:|


   
Citera

image.jpg


   
SvaraCitera

Spoket01: han gillar verkligen mig. Felet är att han har flickvän vilket båda är helt medvetna om. Vi träffades för ca 2 månader sen som vän

bäst <3


   
SvaraCitera

silver judas:
image.jpg

bäst <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

silver judas:
image.jpg

Seriösa svar tack..:|

S3ON:

bäst <3

Du också 


   
SvaraCitera

🙂

.... Knepig sits. 


   
SvaraCitera
grisen

Förvirrad Tumme ned


   
SvaraCitera

Om han har tjej ska du nog avvakta.


   
SvaraCitera

Om han inte vill lämna sin tjej finns det ju egentligen inget du kan göra. Ta ett snack med honom, förklara hur du känner och sen får bollen ligga i hans händer.


   
SvaraCitera

silver judas:
image.jpg

har du gjort den fina


   
SvaraCitera
time
 time

Skulle nog inte inleda en relation med någon som går bakom ryggen på sin partner, nästa gång kan det vara dig det händer (om ni inte kommer överens om ett öppet förhållande, förstås). 


   
SvaraCitera

Om du vet att han har varit otrogen mot sin dåvarande flickvän varför väljer du att vara med honom då? Chansen att han kommer vara otrogen mot dig är 100% större än det första fallet.


   
SvaraCitera

time:
Skulle nog inte inleda en relation med någon som går bakom ryggen på sin partner, nästa gång kan det vara dig det händer (om ni inte kommer överens om ett öppet förhållande, förstås). 

+1


   
SvaraCitera

Han låter lite som ett svin. Försök hitta någon annan. Alternativt säg åt hans flickvän vad han gjort med någon annan. 


   
SvaraCitera