Aviseringar
Rensa alla

konstig sak på kuken!


Ämnesstartare

tjo!

sen 2 månader tillbaka har jag haft en konstig sak på kuken. en ganska stor vit "blåsa" så att säga, den går typ lite mer än en cm nedanför ollonkanten, och 1cm upp på ollonet. kanske 2 cm bred.

Är oskuld så det kan inte vara en könssjukdom. Har googlat som fan utan resultat, alla andra har nåt "penila papler" men det är inte detta som jag har.

Att bli av med oskulden är väldigt aktuellt inom en snar framtid så skulle vara ytterst tacksam om någon visste vad i helvete min kuk har blivit utsatt för?!


   
Citera

Kan vara en infekterad talgkörtel. Har också haft sånt, fast längre ner. Gå till en doktor och kolla upp det.


   
SvaraCitera

Meh, ring din närmaste vårdcentral och fixa tid för undersökning, vad jag vet så hänger det inga läkare här.. [cute]


   
SvaraCitera

det är ett vitt ollon.


   
SvaraCitera

djlars:

Att bli av med oskulden är väldigt aktuellt inom en snar framtid så skulle vara ytterst tacksam om någon visste vad i helvete min kuk har blivit utsatt för?!

Scenskräck. Din kuk vill inte bli av med sin oskuld lika mycket som du vill så den gör allt för att du inte ska få till det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Kan vara en infekterad talgkörtel. Har också haft sånt, fast längre ner. Gå till en doktor och kolla upp det.

Ska försöka hitta upp lite bilder och jämföra. Vad gör man åt en sådan f.ö?

S3ON:

Meh, ring din närmaste vårdcentral och fixa tid för undersökning, vad jag vet så hänger det inga läkare här..

Läskigt 🙁 Vill helst se om det finns något jag kan göra själv för att bli av med den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

F.ö clickclack, kan de vara vita, var din det? googlat lite och verkar som att alla är röda? (hittade ingen bra bild på det heller).


   
SvaraCitera

djlars:

Ska försöka hitta upp lite bilder och jämföra. Vad gör man åt en sådan f.ö?

Jag gick till läkare och fick penicilin så gick det över på någon vecka.

djlars:

F.ö clickclack, kan de vara vita, var din det? googlat lite och verkar som att alla är röda? (hittade ingen bra bild på det heller).

Har haft det två gånger. Första gången var den vit, men övergick till röd efter ett tag och andra gången var den stor och röd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Jag gick till läkare och fick penicilin så gick det över på någon vecka.Har haft det två gånger. Första gången var den vit, men övergick till röd efter ett tag och andra gången var den stor och röd.

Ok. Tack tack!


   
SvaraCitera

djlars:

Läskigt 🙁

Nejdå, det är ingen fara, läkarna är vana vid att se både det ena och det andra.. Faktum är att jag för ungefär 3 år sedan drabbades av bältros med utslag över röv & kön.. Olyckligt nog var läkaren kvinna, och även så vacker..

Ja, du förstår nog vad jag menar, givetvis så reste den sig och jag blev generad ut av bara helvete och bad om ursäkt och sådär..

Då säger hon att detta nästan har inträffat under alla hennes lika undersökningar där patienten har varit man.. Det är alltså helt normalt, och inget att skämmas för! [smile]

Kanske är lite mer pinsamt om du är gay och hamnar hos en hetero sexuell man till läkare though, vad vet jag..

I vilket fall, dra vårdcentalen ASAP! [cool]


   
SvaraCitera