Aviseringar
Rensa alla

Konstig situation...


Minitryffel:

typ 35 eller något

är du säker på att det inte är en 35-åring som försöker ta kontakt med dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Låt bli att säga det du tycker om hans utseende.

Klart jag inte kommenterar hans utseende inför honom själv 😛

och sen ja han ser typ ut som 35 men han är väl bara 23 >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hello:

är du säker på att det inte är en 35-åring som försöker ta kontakt med dig?

Ja jag har snackat med både hans syster och några av hans kompisar. "Ganska" bra riggat om han fakear. 😛


   
SvaraCitera

Minitryffel:

Ja jag har snackat med både hans syster och några av hans kompisar. "Ganska" bra riggat om han fakear. 😛

Ja verkligen. [smile]


   
SvaraCitera

Minitryffel:

äcklad

Låter lite extremt, har han maskar som bor i ansiktet eller vad?


   
SvaraCitera

Säg att han är för ful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Låter lite extremt, har han maskar som bor i ansiktet eller vad?

nej men långt fett hår (antagligen för att han inte orkar gå och klippa sig för han sitter vid datan hela tiden) och ganska stor, skägg, alltså seriöst någon kanske tycker han ser bra ut inget illa menat så men i alla fall inte jag... [tard]

Hade du sett en bild på mig och sen en på han hade du fattat... Men vill inte posta det här. 😛


   
SvaraCitera

tvärtom med mig. [sad]


   
SvaraCitera

Minitryffel:

Hade du sett en bild på mig och sen en på han hade du fattat... Men vill inte posta det här. 😛

Du sade att du blev äcklad. Vilket är ett ganska extremt ord. Det går bra att säga att man inte tycker att personen ser bra ut också ^^ Men behöver inte vara äcklad för att en person inte ser bra ut.


   
SvaraCitera

Visste att du inte skulle gilla hur jag såg ut[cry]


   
SvaraCitera

Utseendet är verkligen inte allt, men det lär knappast funka att ev. starta nåt förhållande typ med någon om man anser att han/hon är skitful ;s men det går väl att behålla det på kompis-nivå utan att säga att det beror på utseendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Du sade att du blev äcklad. Vilket är ett ganska extremt ord. Det går bra att säga att man inte tycker att personen ser bra ut också ^^ Men behöver inte vara äcklad för att en person inte ser bra ut.

Med tanke på vad vi pratade om och så vidare innan så jo... Jag kände att det blev lite fel. :/


   
SvaraCitera

Minitryffel:

Jo, vad hade ni gjort om ni träffat världens schysstaste person över nätet, som verkligen var hur gulliga som helst mot er gav massa komplimanger och sådant och sedan skickat bild till dig och det visat sig att de var skitfula?

Fejlarn:

Säg att han är för ful.


   
SvaraCitera

Minitryffel:

Med tanke på vad vi pratade om och så vidare innan så jo... Jag kände att det blev lite fel. :/

Skulle vara ganska roligt om du var en sådan som vanligtvis brukar säga ett "det är insidan som räknas". Snälla säg att du brukar säga det ;D


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera