Aviseringar
Rensa alla

Konstig tanke


Ämnesstartare

Jag har fått för mig att de med uppåtnäsor finner dem med nedåtnäsor som attraktiva och vice versa... Tror också att par med båda "nästyperna" kommer bäst överens.
Det uppstår stora problem när jag inte kan avgöra om näsan mest pekar uppåt eller nedåt.

Någon som kan bevisa att det här inte stämmer, innan jag blir knäpp?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

debepe:

Ingen aning (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen som delar min tanke...


   
SvaraCitera

debepe:

Jag har fått för mig att de med uppåtnäsor finner dem med nedåtnäsor som attraktiva och vice versa... Tror också att par med båda "nästyperna" kommer bäst överens.Det uppstår stora problem när jag inte kan avgöra om näsan mest pekar uppåt eller nedåt.Någon som kan bevisa att det här inte stämmer, innan jag blir knäpp?

jag tror du bara är knäpp! XP var är min medalj?


   
SvaraCitera
Erotik

debepe:

Absolut (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Ingen aning (Du röstade på detta alternativ)

skulle heller ha röstat på 'varierar'
för vissa dras till motsatser andra till likheter, o de flesta till en blandning utav motsatser o likheter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttkvarnen:

jag tror du bara är knäpp!

[tired]

Werjevir:

varierar

= det beror på

Werjevir:

för vissa dras till motsatser andra till likheter, o de flesta till en blandning utav motsatser o likheter

Tror också det men rent statistiskt (om man skulle göra en undersökning) verkar det här stämma, utifrån personliga observationer men det känns sjukt flummigt att gå runt och tro på det

Erotik:

Absolut

Är du seriös? Isåfall kräver jag någon sorts motivering


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Tror också det men rent statistiskt (om man skulle göra en undersökning) verkar det här stämma, utifrån personliga observationer men det känns sjukt flummigt att gå runt och tro på det

varför flummigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

varför flummigt?

Attraktion och personkemi bygger antagligen på annat än om näsan pekar uppåt eller nedåt, hur pannan och hårfästet ser ut osv.

... Men utifrån observationerna jag gjort, har jag fått en bild av att motsatser dras till varandra och dessutom oftast är en bättre kombination rent genetiskt och så är det väl men... Vill inte tro att det är så eller att det har en sådan stor inverkan på oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Attraktion och personkemi bygger antagligen på annat än om näsan pekar uppåt eller nedåt, hur pannan och hårfästet ser ut osv.... Men utifrån observationerna jag gjort, har jag fått en bild av att motsatser dras till varandra och dessutom oftast är en bättre kombination rent genetiskt och så är det väl men... Vill inte tro att det är så eller att det har en sådan stor inverkan på oss.

Det behöver ju inte va fysiska motsatser o likheter
men aa håller med o handlar ju om också utstrålning o associationer o behov o normer osv massor faktorer som jag inte vet varför man ska tänka på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Ingen aning (Du röstade på detta alternativ)

Tänker aldrig på näsor, men det är möjligt att det påverkar en del osv.. [rolleyes] Runda näsor är gulliga. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Ingen aning (Du röstade på detta alternativ)

Jag har inte ens någon koll på min egen näsa, utöver att jag inte tycker om den så vidare mycket.


   
SvaraCitera

debepe:

Ingen aning (Du röstade på detta alternativ)

Visste inte ens att det fanns uppåt respektive neråt näsor. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

behöver ju inte va fysiska motsatser o likheter

Jo men jag tänker att instinkten styr oss lite och en instinkt kanske är att leta efter någon som kan tillföra bra gener till avkomman
för lika gener är aldrig bra, därför är det dåligt med incest och jag tänker mig att det främst är pga. att sannolikheten för att de dåliga generna upprepar sig hos avkomman, fördubblas men utöver det tror jag faktiskt att så varierad genuppsättning som möjligt är det bästa vilket resulterar i att motsatser fungerar bäst ihop.

Men förstås; personligheten avgörs inte av generna men jag tror att ett första intryck och utseenden betyder mycket för vem man vill ha som partner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemsk tanke
fattar inte att folk inte tänker så här... Är det mig eller er det är fel på?
känns som att jag tänker längre hur som helst


   
SvaraCitera