Aviseringar
Rensa alla

Konstiga ex?


Ämnesstartare

Är det någon mer än jag som har konstiga ex som vägrar släppa taget fastän ni har gått vidare?
Jag fick precis ett sms från mitt ex där han frågade om jag ska ut på lördag (fyller år på söndag). Han hade tydligen hoppats på att jag ville träffa honom då

störda jävel[mad]

nån som känner igen sej? [blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Till viss mån, ja. Inte så att hon är ute efter mig längre, men stalkar mig på bilddagboken och skickar "grattis på födelsedagen"-sms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt ex stalkade mig i någon månad, skrev elaka inlägg/kåta inlägg/desperata inlägg på diverse hemsidor, försökte pressa mina vänner på mitt mobilnummer och ringde hem sisådär 10 gånger om dagen ett tag. Det var lite jobbigt.


   
SvaraCitera
Gifted

enhimmelskdrog:

nån som känner igen sej?

Ja, till viss del...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

skickar "grattis på födelsedagen"-sms

Det är väl inget. Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Till viss mån, ja. Inte så att hon är ute efter mig längre, men stalkar mig på bilddagboken och skickar "grattis på födelsedagen"-sms

tycker det är irriterande [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Mitt ex stalkade mig i någon månad,

var glad att det inte varade längre [smile]
jag gjorde slut med honom typ i augusti men han har inte riktigt fattat, och även om han inte skickar sms ofta så är det jobbigt när det väl händer....[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det är väl inget. Eller?

Jo, om man uttryckligen och bestämt talat om för henne att hon bör dra åt helvete och att man inte vill ha med henne att göra så, jo, då är det något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Hando

Hahaha, stackare [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

var glad att det inte varade längre [smile]

Hans ex stalkar mig fortfarande dock ._.
Det var runt tre år sedan jag var ihop med killen, hon var ihop med honom två år innan jag blev ihop med honom. DET är läskigt ._.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

DET är läskigt ._.

det var faktiskt riktigt läskigt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Hahaha, stackare [n]

menart! vänta några år så händer det nog dej med ska du se [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Jo, om man uttryckligen och bestämt talat om för henne att hon bör dra åt helvete och att man inte vill ha med henne att göra så, jo, då är det något.

På så vis.


   
SvaraCitera
Hando

enhimmelskdrog:

vänta några år så händer det nog dej med ska du se

Hehe jag står helst över det [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Hehe jag står helst över det [blush]

well, du vet vad du missar[bigsmile]


   
SvaraCitera