Aviseringar
Rensa alla

Konstiga ex?


Åtta

Lite, ja. Men jag tror och hoppas att hon släppt taget helt nu. Dock har hon åtminstone varit hövlig nog att inte störa mig med sina känslor. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumpa honom och spela ff 2 med mig istället[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

dumpa honom och spela ff 2 med mig istället[cute]

han blev dumpad i augusti [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Dock har hon åtminstone varit hövlig nog att inte störa mig med sina känslor.

vilken lyx [sad] jag får stå ut med fylle-sms ibland, dom blir väldigt emotional från hans sida [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tips om du inte vill bli stalkad: Föreslå inte din partner att ni skall vara kompisar när du dumpar. Risken finns nämligen att din partner tar dig på allvar och försöker hålla kontakten med dig. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

Föreslå inte din partner att ni skall vara kompisar när du dumpar. Risken finns nämligen att din partner tar dig på allvar och försöker hålla kontakten med dig

jag föreslog faktiskt det först, men då ville inte han var vän för att han "inte skulle klara det". sen bråkade vi ganska mycket. sen ville helt plötsligt HAN vara vän med MEJ, men det ville inte jag. han har inte riktigt fattat [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

sen ville helt plötsligt HAN vara vän med MEJ, men det ville inte jag. han har inte riktigt fattat

Har du talat om för honom att du inte vill bli kontaktad av honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte vad det är för mening att "tråna" efter nån som helt enkelt inte vill. Lite patetiskt det där, haha, men jag kan förstå personen som fortfarande är kär. Dock blir det jobbigt för den andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

Har du talat om för honom att du inte vill bli kontaktad av honom?

flera gånger [tired] han skriver inte ofta, mest ibland när han är full och måste få ut sina känslor, eller som nu innan jag fyller år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

men jag kan förstå personen som fortfarande är kär. Dock blir det jobbigt för den andra.

Grejen är att han inte är kär, säger han, han har t.o.m sagt att han har en annan (utan att jag frågade, like I care...)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

Grejen är att han inte är kär, säger han, han har t.o.m sagt att han har en annan

det verkar som om han är i förnekelse, eller nåt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

det verkar som om han är i förnekelse, eller nåt[shake]

haha, efter 8 månader [cute]


   
SvaraCitera

Snarare exens nya flickvänner som är konstiga, eller snarare en. Hon har mer koll på mig än mitt ex (som jag faktiskt var vän med i över ett år efter förhållandet tog slut). Hon kollade min bdb dagligen och läste min blogg, vilket störde mig något enormt.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

like I care.

Om du inte brydde dig skulle du väll inte bli irriterad för att han sagt det utan att du frågat [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraulinefrontline:

Om du inte brydde dig skulle du väll inte bli irriterad för att han sagt det utan att du frågat [crazy]

det är inte det jag blev irriterad på, utan det faktum att han skrev över huvudtaget och att han sedan berättar massa saker om sitt liv som jag inte ens har bett om att få veta. sååå irriterande


   
SvaraCitera