Aviseringar
Rensa alla

Konstiga matkombinatioer


Telee
Ämnesstartare

Kan alla skriva deras konstigaste matkombinatier som ni tkr smakar gott
Själv har jag ända sedan ja va liten ätit typ limpa eller kavring med smör och pepparkaka på (helst Annas pepparkakor) 
har typ alltid trott att det var något alla ätit nån gång eller åtminstone kände till men mina vänner bah bitchblickade mig
men alla borde testa det är sjukt gott


   
Citera
Ämnesetiketter
Telee
Ämnesstartare

Nått annat som jag verkligen trodde alla åt i tacos va ananas och fattar fortfarande inte varför folk inte äter det? Aså det är ju precis som att ha typ majs i?!??! Fick i alla fall min mest kompis som var mest skeptisk till konceptet, att smaka och hon tyckte det va asgott och åt en till


   
SvaraCitera

Telee: Nått annat som jag verkligen trodde alla åt i tacos va ananas och fattar fortfarande inte varför folk inte äter det?

Aldrig någonsin hört om någon som gör det


   
SvaraCitera

Telee:
Nått annat som jag verkligen trodde alla åt i tacos va ananas och fattar fortfarande inte varför folk inte äter det? Aså det är ju precis som att ha typ majs i?!??! Fick i alla fall min mest kompis som var mest skeptisk till konceptet, att smaka och hon tyckte det va asgott och åt en till

Ananas på tacos är nog det konstigaste jag har hört på länge, känner mig dessutom äcklad av att någon skulle ens våga lägga en bit ananas i en "taco".

Själv så tycker jag stekt ägg/ äggröra med ketchup är jätte gott.


   
SvaraCitera

Pizza med banan, ananas, jordnötter, curry och bearnaisesås är en dement kombination som fungerar väldigt bra


   
SvaraCitera

Telee:
Nått annat som jag verkligen trodde alla åt i tacos va ananas och fattar fortfarande inte varför folk inte äter det? Aså det är ju precis som att ha typ majs i?!??! Fick i alla fall min mest kompis som var mest skeptisk till konceptet, att smaka och hon tyckte det va asgott och åt en till

Har ofta ananassalsa på tacos, det är rätt gott


   
SvaraCitera

Kombinerad princess- och smörgåstårta


   
SvaraCitera

F.ö. brukar jag alltid ta jalapeños på tacos, har aldrig sett någon annan göra detsamma trots att det fungerar jättebra ihop


   
SvaraCitera

Folk tycker tydligen att det är knasigt att ha på creme fraiché (lätt saltade) på pannkakor.
Jag älskar det.


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
F.ö. brukar jag alltid ta jalapeños på tacos, har aldrig sett någon annan göra detsamma trots att det fungerar jättebra ihop

Det brukar jag med göra. Trodde att jalapeños var ett vanligt tillbehör till tacos? 


   
SvaraCitera

PWr:

Det brukar jag med göra. Trodde att jalapeños var ett vanligt tillbehör till tacos? 

Inte tillräckligt vanligt tydligen, ingen jag pratat med brukar äta det


   
SvaraCitera

Ketchup på pannkaka. Trodde verkligen att det skulle smaka vidrigt men det var ganska okej faktiskt. Och då hade jag ketchup med mindre socker och salt, som smakar mer tomat (istället för den mer socker som skulle nog ha passat ännu bättre)


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Inte tillräckligt vanligt tydligen, ingen jag pratat med brukar äta det

Hm har inte heller hört någon annan som har jalapeños till tacos nu när jag tänker efter. Men fick ändå för mig att det var standard 


   
SvaraCitera

Tomatmacka:
Ketchup på pannkaka. Trodde verkligen att det skulle smaka vidrigt men det var ganska okej faktiskt. Och då hade jag ketchup med mindre socker och salt, som smakar mer tomat (istället för den mer socker som skulle nog ha passat ännu bättre)

Crepe Hjärta


   
SvaraCitera

Pannkakor med citron och socker!!!! Hjärta  


   
SvaraCitera