Aviseringar
Rensa alla

Konstiga matkombinationer!


Ämnesstartare

Eftersom jag var regellydig och sökte upptäckte jag att det fanns en sån här tråd - fast låst. Så jag startar en ny för jag tycker det är kul att se vad folk har för konstiga matkombinationer. 😀

Jag tex. älskar att rosta ett bröd, ta på smör och ost och sedan köra på massor med jordgubbsylt. YUM YUM!
Skära ett äpple i småbitar och doppa i kanel är även yum yum.

Jag äter alltid choklad till mina chips. Blandar det i munnen. XD Yum yum!

Så; vad är era konstiga matkombinationer?

[bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter

Beckychu:

Skära ett äpple i småbitar och doppa i kanel är även yum yum.

är väl inte det minsta konstigt, kombinationen äpple-kanel är en ständigt återkommande företeelse i många olika rätter. i synnerhet så här års.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

är väl inte det minsta konstigt, kombinationen äpple-kanel är en ständigt återkommande företeelse i många olika rätter. i synnerhet så här års.

Konstigt. Har hört av alla - både äldre och yngre - att det är konstigt, tillochmed äckligt att jag äter det.


   
SvaraCitera

Beckychu:

Jag tex. älskar att rosta ett bröd, ta på smör och ost och sedan köra på massor med jordgubbsylt. YUM YUM!

brukar man inte ha sylt och ost på mackan? duh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

brukar man inte ha sylt och ost på mackan? duh.

Som jag svarade på innan så brukar folk tycka att det är äckligt. Och jag vet ju inte om alla äter det på mackan, därför jag startade den här tråden?


   
SvaraCitera

Beckychu:

Konstigt. Har hört av alla - både äldre och yngre - att det är konstigt, tillochmed äckligt att jag äter det.

möjligt, men smakkombinationen är inte det minsta konstig. kolla äppelkaka, till exempel. finns förmodligen ett par müslisorter med inriktning äpple-kanel på din lokala matvarubutik, tror det ska finnas yoghurt på det temat också.


   
SvaraCitera

Beckychu:

Och jag vet ju inte om alla äter det på mackan, därför jag startade den här tråden?

jo, men det är ju inte särskilt konstigt...

chips på mackan är konstigt däremot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okokta nudlar?
Någon som brukar äta det? Min flickvän påstår att det är onormalt.. Är det bara jag som äter det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag äter okokta nudlar. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukar äta stenar ibland, smakar kyckling


   
SvaraCitera

Pyttipanna med råa ägg över. Så pass många att pytten ligger i ett hav av äggslemm. Mammas föredetting var betuttad i det, jätteäckligt.


   
SvaraCitera

Jag har hört att det finns folk som gillar ketchup på pannkaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bitch:

ketchup på pannkaka

lärde mig käka det hos en kompis när jag var mindre. dom hade även oboj i allt.
socker i moset hade dom också, är inte det knepigt?


   
SvaraCitera

foggysunday:

lärde mig käka det hos en kompis när jag var mindre. dom hade även oboj i allt.
socker i moset hade dom också, är inte det knepigt?

Haha! Jo [crazy]

Jag vet att det har kommit en choklad med bacon i också [surprised]


   
SvaraCitera
KSENIA

TYDLIGEN så är det konstigt att äta kebab med mos, har fått höra miljonersmiljooooner gånger sedan jag flyttade uppåt i landet. Jävla kuksugare


   
SvaraCitera