Aviseringar
Rensa alla

konstiga saker du upptäckt att motsatta könet tror om ditt kön generellt


iddqd:

I vissa fall.

i hurdana fall?


   
SvaraCitera

Knegaren: Man kunde ju önska att det var santÅ andra sidan, gussgaffning är en sport, vore ju ingen sport om alla sa ja! Gänga sig, fyfan vad idiotiskt...kräks

Man gör vad man måste ju... De flesta som kommer fram till mig är oftast 20+ och kan inte riktig svenska eller ingen alls... :/ 


   
SvaraCitera

Cutenessoverload: 20+ och kan inte riktig svenska eller ingen alls... :/

Du får ta med dig en ordbok och trycka upp den i fejset på snubbarna och peka på "nej" Förvånad


   
SvaraCitera

Gurksallad: Du får ta med dig en ordbok och trycka upp den i fejset på snubbarna och peka på "nej"

HAHA, fett smart ju 😀  Kommer härdanefter bära runt på en ordbok Party


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

HAHA, fett smart ju 😀  Kommer härdanefter bära runt på en ordbok Party

Hahaha, kör på det! Glatt skålande


   
SvaraCitera

amsi:

i hurdana fall?

I fall där de verkar tro att man vill ligga med dem bara för att man är singel, straight och kille och pratar med dem. 


   
SvaraCitera

iddqd:

I fall där de verkar tro att man vill ligga med dem bara för att man är singel, straight och kille och pratar med dem. 

förstår. förstår du varför det kan vara så?


   
SvaraCitera

amsi:

förstår. förstår du varför det kan vara så?

kan komma på några förklaringar, men jag bryr mig inte speciellt.


   
SvaraCitera

iddqd
kan komma på några förklaringar, men jag bryr mig inte speciellt.

du verkar bry dig med tanke på att du tog upp det.         


   
SvaraCitera

amsi:
du verkar bry dig med tanke på att du tog upp det.         

det var något jag tänkte på när jag såg tråden. varför det händer bryr jag mig dock inte speciellt mycket om.


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Man gör vad man måste ju... De flesta som kommer fram till mig är oftast 20+ och kan inte riktig svenska eller ingen alls... :/ 

Slå dom på käften! Min syster gjorde så en gång men å andra sidan kunde han ju inte hålla händerna i styr hellerMycket glad


   
SvaraCitera

Knegaren: Slå dom på käften! Min syster gjorde så en gång men å andra sidan kunde han ju inte hålla händerna i styr heller

Vill helst inte dra uppmärksamhet till mig, men det var bra gjort av din syster... RodnarTumme upp Har där i mot knuffat till en kille och sagt inte så fina ord till han... Icke! Blev lite arg där hehe ^^


   
SvaraCitera

Jag hade precis haft sex med en tjej och hon trodde inte att killar kunde röra på snoppen.
Så jag vickade lite på min halvhårda pryl och jag har fan aldrig sett någon så imponerad och fascinerad.


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Vill helst inte dra uppmärksamhet till mig ^^

VAAA ÄR DU SERIÖS!! 🙁


   
SvaraCitera

EnvoyOfGhost:
Jag hade precis haft sex med en tjej och hon trodde inte att killar kunde röra på snoppen.
Så jag vickade lite på min halvhårda pryl och jag har fan aldrig sett någon så imponerad och fascinerad.

Hahaha ska köra den varje gång i fortsättningen och se om gussarna blir imponerade! Behöver komma med lite nya fräscha grejer ändåMycket glad


   
SvaraCitera