Aviseringar
Rensa alla

Konstiga saker folk påstår


Ämnesstartare

"Man ska inte runka i motvind såvida man inte är egen företagare och vill satsa på sig själv".

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"JAG HAR 240 I IQ!!!"
- Ett av mina mest korkade ex som inte ens klarade av att gå ur grundskolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iRasmus:

Om ni inte vet varför tangentbordet ser ut som det gör, så kan jag upplysa om att man har placerat de vanligaste (engelska) bokstäverna närmast centrum. Sen bara byggt på det.

Det är väl snarare så att qwerty bygger på samma layout som skrivmaskinister använde, för att klackarna inte ska fastna då man skriver, man lade alltså avstånd mellan dessa tecken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marielle Hagblad:

Att de färgade skulle vara mindre värda..

Den hade du aldrig hört förut va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HektorBombastik:

Går andra ring på natur och vi har kemi B lektion, vi fyller i ett papper där vi svarar på frågot om olika metaler. Då räcker en elev upp handen och frågar på fullaste allvar och väte är en metal.

Du är nog lite sämst nu, eftersom väte övergår i metallisk form under extrema tryckförhållanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att Kina är Japans huvudstad. Eller att det är viktigt att förtrycka en folkgrupp.


   
SvaraCitera

Att jorden skapades bara på 6 dagar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iRasmus:

Du är nog lite sämst nu, eftersom väte övergår i metallisk form under extrema tryckförhållanden.

Men det är fortfarande inte en metal [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HektorBombastik:

Men det är fortfarande inte en metal

Nja, nej, men frågan hon ställde var inte dum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

En del folk påstår att gud skapade jorden.

Aaa det e fan nått man kan tappa hakan av ^^


   
SvaraCitera

det va ett pucko med knasig krage som snacka om nån jävla gud XD HAHA omg hur dum får man bli? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iRasmus:

Nja, nej, men frågan hon ställde var inte så dum

var kanske inte riktigt noga med att förklara omständigheterna omkring utalandet. Det var så att vi hade ett papper med massor med blandade bokstäver som man ska hitta ord i. Vi skulle leta metaler som skulle finnas i det periodiska systemet.
Allt är väll relativt, men det var roligt då det vid tillfället lät väldigt puckat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

det va ett pucko med knasig krage som snacka om nån jävla gud XD HAHA omg hur dum får man bli?

Måste medge att puckot du talar om berättade sanning[y].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HektorBombastik:

Allt är väll relativt, men det var roligt då det vid tillfället lät väldigt puckat.

Jo, nu förstår jag. ^^


   
SvaraCitera

HektorBombastik:

Måste medge att puckot du talar om berättade sanning[y].

HAHAHA XD nu fick vi ett dummer live[y]


   
SvaraCitera