Aviseringar
Rensa alla

konstiga saker jag får dåligt samvete pga.


Ämnesstartare

1. att gå förbi städerskor i trapphuset/korridorn. jag vet inte varför detta ger mig ångest, men jag får så himla dåligt samvete av det. brukar låsa in mig i rummet tills de försvinner.
2.  att bli serverad mat på restaurang.  (speciellt i utlandet med tanke på deras löner osv.)
3.  att träffa nyanlända invandrare som talar sämre svenska än mig. 
4. att sova utan täcke

ni kan fylla på listan om ni vill


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

usch, nej, om jag påbörjade en sådan lista utifrån mig själv skulle jag aldrig sluta skriva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att äta hemma hos någon om den har lite mat men vill bjuda mig
Att krama någon "för mycket"


   
SvaraCitera
tbfhno

När jag var yngre släppte jag ibland in katter i portar som dom ville in i, men sedan när jag kom hem ångrade jag mig och började gråta haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tbfhno:
När jag var yngre släppte jag ibland in katter i portar som dom ville in i, men sedan när jag kom hem ångrade jag mig och började gråta haha

hahaha ååhRodnar


   
SvaraCitera
Kudhos

Inte lämna tillbaka vikterna på gymmet. Glömde en gång. Fick dåligt samvete. 

Såg en gatumusiker som spelade så bra. Trodde inte att jag hade några pengar på mig. Sen när jag hade pengar på mig så började jag tänka musikern att jag borde fixat pengar bara för snubben. Så bra var han. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag sitter vid min egen dator. Min bror brukar vilja låna den så jag får jätte dåligt samvete när jag själv sitter där. Även om de bara är i 5 min. 


   
SvaraCitera

Kudhos:
Inte lämna tillbaka vikterna på gymmet. Glömde en gång. Fick dåligt samvete. 

Såg en gatumusiker som spelade så bra. Trodde inte att jag hade några pengar på mig. Sen när jag hade pengar på mig så började jag tänka musikern att jag borde fixat pengar bara för snubben. Så bra var han. 

bra gatumusiker tjänar fan som bankdirektörer under en bra dag på ett bra ställe under turistsäsong, så dem är det fan inte synd om. fan, till och med ganska bra gatumusiker tjänar rätt bra under rätt säsong. så det behöver du nog inte ha dåligt samvete för.


   
SvaraCitera
Kudhos

player one:

bra gatumusiker tjänar fan som bankdirektörer under en bra dag på ett bra ställe under turistsäsong, så dem är det fan inte synd om. fan, till och med ganska bra gatumusiker tjänar rätt bra under rätt säsong. så det behöver du nog inte ha dåligt samvete för.

Men jag ville visa uppskattning för hans talang... 🙁


   
SvaraCitera

Kudhos:

Men jag ville visa uppskattning för hans talang... 🙁

Men erbjud skivkontrakt då!!Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att säga nej. Det kan vara vad som helst, vill du springa, vill du följa med på stan, vill du spela tv-spel.. Mamma berättade att min morbror var likadan när jag avslöjade detta, så det kanske är nåt släktdrag på så sätt. Jag känner mig mesig pga detta men försöker kompensera genom att vara elak så in åt helvete på andra sätt ist. Får dock dåligt samvete av det också. Vilket dilemma detta är assa. Skönt att få klarhet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: att gå förbi städerskor i trapphuset/korridorn. jag vet inte varför detta ger mig ångest, men jag får så himla dåligt samvete av det. brukar låsa in mig i rummet tills de försvinner.

haha åh 🙁

brukar nästan alltid tänka att dom kanske tror att jag ser ned på dom pga städjobb 🙁 Och lite jobbigt att komma med sina skitiga skor när dom nyss torkat rent hela korridoren. 

Det som ger mig mest dåligt samvete e nog när jag ba går förbi tiggare. Mår asdåligt av det. Längesen jag faktiskt gav något 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: brukar nästan alltid tänka att dom kanske tror att jag ser ned på dom pga städjobb 🙁

ja! jag också! försöker småprata med dem ibland. undrar om det gör det värre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till frisören 🙁 De kanske tycker mitt hår är äckligt och ofräscht 😮 och att jag inte är tillräckligt trevlig och artig 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

ja! jag också! försöker småprata med dem ibland. undrar om det gör det värre

Har nog mest bara hälsat och hållit upp dörrar åt dom :$

vet inte, borde inte göra det värre? :$ Dom brukar va ganska glada, glada hälsningar liksom. Fast om den nu tänkte att vi såg ned på den så vill den nog bara att vi ska gå vidare 🙁 


   
SvaraCitera