Aviseringar
Rensa alla

Konstiga saker ni gjort när ni var yngre som ni ångrar idag


K1ng
 K1ng
Ämnesstartare

Jag tänkte göra en liten tråd där man kan skriva vad man har gjort för konstiga saker när man var liten kan vara allt ifrån att ha bajsat under en balkong till att ha runkat i en gaderob på fritids. 


   
Citera

Ångrar att jag slog sönder glaset på ytterdörren med en hammare när jag var 3-4 år. Det var ganska onödigt gjort när jag tänker på det. 


   
SvaraCitera

Asstriid:
Ångrar att jag slog sönder glaset på ytterdörren med en hammare när jag var 3-4 år. Det var ganska onödigt gjort när jag tänker på det. 

Du behövde visa din dominans över byggnaden.


   
SvaraCitera

Allt typ


   
SvaraCitera

Detta kanske inte är så konstigt men jag ångrar att jag inte höll kontakten med mina internet vänner som jag spelade minecraft när jag var yngre. 


   
SvaraCitera

Kyle:
Detta kanske inte är så konstigt men jag ångrar att jag inte höll kontakten med mina internet vänner som jag spelade minecraft när jag var yngre. 

Fyfan asså, känslan när man loggar in på Runescape, Maplestory eller WoW och inte en enda jävel man hade som kompis är online längre, den svider.


   
SvaraCitera

Tände eld på en papperslåda och försökte släcka den genom att kissa på den. 
Målade en penis på taket, med ketchup. 
Jag ångrar de allra mest för hur än jag tänker förstår jag inte varför jag gjorde så Skeptisk


   
SvaraCitera

K1ng:
Jag tänkte göra en liten tråd där man kan skriva vad man har gjort för konstiga saker när man var liten kan vara allt ifrån att ha bajsat under en balkong till att ha runkat i en gaderob på fritids. 

Tände eld på en papperslåda och försökte släcka den genom att kissa på den.
Målade en penis på taket, med ketchup.
Jag ångrar de allra mest för hur än jag tänker förstår jag inte varför jag gjorde så Skeptisk


   
SvaraCitera
ineyuh

Att jag inte dog i tog och ströp mig själv i livmodern


   
SvaraCitera

SnosmumrikeN:

Fyfan asså, känslan när man loggar in på Runescape, Maplestory eller WoW och inte en enda jävel man hade som kompis är online längre, den svider.

Jag tänkte mer på Minecraft men tror alla vet hur det känns! 🙁 


   
SvaraCitera
  1. Jag gjorde massa bus i skolan och lät "damp" ungen ta all skit.
  • Stinkbomb i ventilen
  • Knöt ihop allas skor i hallen
  • Snodde godis och kakor från fiket 
  • ...och mycket mer. 

    2. Att jag hånglade med min nemesis pojkvän bara för att skapa drama, slängde honom under bussen direkt bara för att såra hans brud. 

Nu när jag skriver av mig ångrar jag faktiskt inget utav det...


   
SvaraCitera