Aviseringar
Rensa alla

Konstigaste sättet?


Ämnesstartare

Fasiken: åh guuuu HjärtaHjärtaHjärta

tänk om de hade blivit så me min coop-tjej 🙁
kmr alltid undra nu Rodnar

Det är aldrig försent. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Du lärt känna någon på? Beskriv! Mycket glad

här på um otto <3<3<3<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min engelskvikarie på gymnasiet i tre månader visade sig vara hur underbar som helst. Vi började käka lunch tillsammans efter engelsklektionen, och eftersom jag hade två timmars håltimme då så kunde vi sitta kvar i matsalen och prata på. Vi kom verkligen nära varandra för vi hade sjukt mycket gemensamt! Så addade vi varandra på msn och sådär, och nu ses vi ibland när hon är i Sverige (hon bor periodvis i Argentina). Lite otippad vänskap, men kul så klart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: Min engelskvikarie på gymnasiet i tre månader visade sig vara hur underbar som helst. Vi började käka lunch tillsammans efter engelsklektionen, och eftersom jag hade två timmars håltimme då så kunde vi sitta kvar i matsalen och prata på. Vi kom verkligen nära varandra för vi hade sjukt mycket gemensamt! Så addade vi varandra på msn och sådär, och nu ses vi ibland när hon är i Sverige (hon bor periodvis i Argentina). Lite otippad vänskap, men kul så klart!

Glömt den här tråden!

Det där är rätt random men låter ju jättetrevligt 🙂 Får man fråga hur stor åldersskillnad det är mellan er? Känns ovanligt att folk är vänner med folk som är mycket äldre eller yngre.


   
SvaraCitera