Aviseringar
Rensa alla

konstigaste frågan du fått av en kille?


Ämnesstartare

Tjejer, vilken är den konstigaste "undran" du någonsin fått en en kille?

Min var nog för ett tag sen (eller ja, några dagar sen) då jag ligger bredvid en man jag tycker om i sängen hehe och han undrar (tror) om det är roligt att ha "stora" bröst, som han kallade det. Han undrade om jag tog på dom varje kväll innan jag skulle sova, eller på morgonen när jag vaknade...
HAHA, har ni hört något så dumt? Denna uppfattningen trodde jag endast killar i yngre tonåren hade! Han är inte en kille i yngre tonåren.

Trodde han att jag var dum, eller vad tänker män med ibland?


   
Citera

Min lillebror frågade mig förra veckan om jag hade finnar och om det var roligt.


   
SvaraCitera

nån snubbe på msn undrade om jag hade små fötter en gång, det var ganska konstigt. sedan frågade han om jag hade en syster med små fötter också.


   
SvaraCitera

minns att jag var inne på en irc chatt och en kille trodde jag var tjej. han frågade om jag brukade ha mjukisbyxor på mig. jag tyckte frågan var rolig så spelade med och sa "aah har mjukisbyxor på mig just nu ;)". sen sa han att han tänder på tjejer som har "mjukisbyxor nästan jämnt". sen började han fråga om färg, märke och modell osv.

sen böt han ämne till hängselbyxor, och började ställa massa skumma saker om det. då stängde jag av.


   
SvaraCitera

Tror att Macktorsken har frågat mig något liknande som frågorna TS fick.


   
SvaraCitera

Dräparen:

böt

[love]


   
SvaraCitera

Sa ra:

Trodde han att jag var dum, eller vad tänker män med ibland?

varför skulle han tro att du var dum bara för att han undrade om du brukar ta på dina bröst?

eller va [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nån snubbe på msn undrade om jag hade små fötter en gång, det var ganska konstigt. sedan frågade han om jag hade en syster med små fötter också.

Usch, vill inte ens veta vad män har för hemliga fetischer [shake] vill vi?

Dräparen:

ig. jag tyckte frågan var rolig så spelade med och sa "aah har mjukisbyxor på mig just nu ;)". sen sa han att han tänder på tjejer som har "mjukisbyxor nästan jämnt". sen började han fråga om färg, märke och modell osv.

Dräparen:

sen böt han ämne till hängselbyxor, och började ställa massa skumma saker om det. då stängde jag av.

HAHAHAHAHAHA herregud.. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Sa ra:

Usch, vill inte ens veta vad män har för hemliga fetischer [shake] vill vi?

tror inte det bara är män som har hemliga fetischer..........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför skulle han tro att du var dum bara för att han undrade om du brukar ta på dina bröst?

Han sa såhär: "Det måste vara härligt att ha stora bröst, brukar du ta på dom varje kväll innan du ska sova?" Då sa jag: "Haha NÄÄ, varför tror du det!?" och då frågade han om jag gjorde det på morgonen.

Det var en fördom från hans sida (eller snarare en fantasi kanske) att bara för att jag har stora bröst som han uttryckte det, skulle jag på något sätt hylla dem och ta på dem innan jag ska sova? som sagt, en fördom som enligt mig han trodde att jag var dum och gick på det..

varför ställde du denna fråga?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enhimmelskdrog:

tror inte det bara är män som har hemliga fetischer..........

[rolleyes] du förstod inte min poäng, du delar varken min humor eller sinne för att förstå poänger. Så..


   
SvaraCitera

Sa ra:

varför ställde du denna fråga?

för att jag tyckte det var konstigt att du verkade uppfatta det som att han tyckte du var dum

Sa ra:

du förstod inte min poäng, du delar varken min humor eller sinne för att förstå poänger. Så..

nähe


   
SvaraCitera

en gång frågade en kille om jag ville svälja.

Nä okej. Har inte fått så mkt konstiga frågor. Förutom såna som "alla" får.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

för att jag tyckte det var konstigt att du verkade uppfatta det som att han tyckte du var dum

Ta det inte så bokstavligt, jag ber dig. nej man är självklart inte dum om man gillar att ta på sina bröst, men jag tyckte att han verkade tro det bara. Vet inte varför. Fick den känslan, eftersom jag tycker att själva frågan var väldigt dum.. men ändå rolig haha..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Postorderhoran:

en gång frågade en kille om jag ville svälja.

Det behöver inte handla om just sex heller, utan om fördomar som killar tex tror om tjejer och frågar...:P


   
SvaraCitera

Sa ra:

man är självklart inte dum om man gillar att ta på sina bröst, men jag tyckte att han verkade tro det bara. Vet inte varför. Fick den känslan, eftersom jag tycker att själva frågan var väldigt dum.. men ändå rolig haha..

oki 😛


   
SvaraCitera

Sa ra:

sinne för att förstå poänger.

Fniss.


   
SvaraCitera