Aviseringar
Rensa alla

Konstigaste sättet?


Ämnesstartare

Du lärt känna någon på? Beskriv! Mycket glad


   
Citera
Ämnesstartare

Alltså du får ursäkta, men.... HAHAHHAHAAHHAHAH VADÅ INCEST?????????

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Alltså du får ursäkta, men.... HAHAHHAHAAHHAHAH VADÅ INCEST?????????

Hahahaha!! Visst var det kul? Skrattade rätt gott åt det!

Jag bara skrev random bokstav och plockade random tagg! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Jag bara skrev random bokstav och plockade random tagg!

Ja du, finns nog fan inget konstigare sätt att lära känna någon på än genom INCEST LOPL

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tagit upp pengar(20kr) som en person tappat medan han såg på det utan att jag visste om det. Sen när jag tagit upp dom sa han att jag kunde ta dom om jag ville.Rodnar Sen pratade vi osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske inte så jätte konstigt, men ändå.


   
SvaraCitera

gick fram och sa hej, lolol vem fan gör sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Ja du, finns nog fan inget konstigare sätt att lära känna någon på än genom INCEST LOPL

Hahaha. Tänkte inte ens på det ju! Alltså att min tråd handlade om att lära känna någon och sen incest som tagg. Sjukt...

Shuzz: Tagit upp pengar(20kr) som en person tappat medan han såg på det utan att jag visste om det. Sen när jag tagit upp dom sa han att jag kunde ta dom om jag ville. Sen pratade vi osv.

Haha lite konstigt. Blev ni kompisar eller vadå?

superpojken: gick fram och sa hej, lolol vem fan gör sånt

Bara helt random eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Haha lite konstigt. Blev ni kompisar eller vadå?

njeä, men numret har jag och vi smsar då och då.


   
SvaraCitera

patrick bateman: Bara helt random eller?

nej vi var på dejt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: njeä, men numret har jag och vi smsar då och då.

Haha  ändå rätt coolt Tumme upp

superpojken: nej vi var på dejt

Förvirrad


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Förvirrad

eller hur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken: eller hur

Ja, för fan asså.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Träffade en av mina närmsta vänner genom Kamratpostens brevvänner när jag var 13. Men det veeeet du ju! Har nog inte lärt känna någon på något konstigare sätt. Eller jo, var kompis med en tjej som jag och min syster träffade på en konsert en gång. Men hon var jobbig så hon är ej min vän längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Träffade en av mina närmsta vänner genom Kamratpostens brevvänner när jag var 13. Men det veeeet du ju! Har nog inte lärt känna någon på något konstigare sätt. Eller jo, var kompis med en tjej som jag och min syster träffade på en konsert en gång. Men hon var jobbig så hon är ej min vän längre.

Haha känner mig stolt över att veta det Rodnar Du vet nog en av mina med, vågade inte nämna denne i tråden dock Glad Man vet aldrig vem som kollar liksom liksom...Shockerad 

Det är random...började ni bara prata eller??


   
SvaraCitera