Aviseringar
Rensa alla

Konstigaste / sjukaste ni gjort?


Ämnesstartare

Knegarn:

Ett normalt beteende är ett beteende som följer samhällets / gruppens / etc etc's utsatta normer.

Varför skulle det "normala" beteendet vara det rätta beteendet bara för att samhället säger det?


   
SvaraCitera

Vem har sagt nått om det "rätta" beteendet? Något som är onormalt kan vara lika rätt som något som är normalt, bara det att det som är onormalt inte passar in på samhällets normer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar en paus i gymnasiet för att ist. gå på keramikkurs med ett gäng glada pensionärer. Vildare än så blir det ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegarn:

Vem har sagt nått om det "rätta" beteendet?

Samhället, om jag inte minns fel.

Knegarn:

bara det att det som är onormalt inte passar in på samhällets normer.

Då är jag onormal. Det ska fan firas[bigcheers][party]


   
SvaraCitera

amsi:

Då är jag onormal. Det ska fan firas[bigcheers][party]

Det tycker jag! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klättrat och krupit bland ventilationsrör och bryggor över glasullsbassänger en sen (nykter) natt i lågstadieskolans tak när det höll på att byggas om när jag var tonåring.

Som första tältning i mitt liv valde jag att åka till Norges högst belägna tågstation i Finse, snö så långt ögat nådde. Fick feber och var tvungen att återvända. 🙁

"Bestigning" av Glittertind kändes ganska häftigt och småextremt (njäe oki) mot slutet.

Sova var fjärde dag och jobba fysiskt hårt 8h per dag, ackompanjerat av hallucinationer.

Drömma att jag var Jesus en period när jag fick för mig att jag var dödligt sjuk i Lemierres syndrom (det var en halsböld) och hallucinera smått.

Se en tunisisk kille knivmördas framför mig kvällen efter jag hade pratat med honom och nästan blivit arresterad i ett mkt fult område i centrala Nice.

Dissociativ onykterhet i fulförort till Stockholm och oprovocerat nästan bli påhoppad av ett tiotal killar.

Dra ett skämt på engelska för en bosnisk gränsvakt med automatvapen som inte kunde engelska.

Otillåten onykterhet på nattåg genom Polen tsm med några spanjorer och nästan bli ertappad av biljettkontrollant som såg ut som Polens motsvarighet Jaws eller Alexander Karelin.

vsg, mest spännande saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång hoppade jag bara på en buss utan att kolla vart den skulle. Sommnade och vaknade i Köping.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På en festival för ca några år sedan var jag måttligt berusad och vi var på jakt efter mat.
Efter ett tag hittade vi en matvagn som sålde någon thaimat och detta slutade med att jag stod i kassan inne i vagnen, tog emot beställningar och betalningar och hejade på de två thailändska kvinnorna (hur söta o roliga som helst) som lagade mat.

Haha, en av killarna som handlade började beställa och småprata med mig och efter någon minut stannade han upp, stirrade chockat på mig och utbrast, "men vad i helvete.. Du är ju asfull?!??!"

det är det konstigaste jag kommer på just nu. Men finns säkert värre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Se en tunisisk kille knivmördas framför mig kvällen efter jag hade pratat med honom och nästan blivit arresterad i ett mkt fult område i centrala Nice.

Fyfan, hur gick det med dig efteråt? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Fyfan, hur gick det med dig efteråt?

Det gick bra.


   
SvaraCitera

jag har väl inte gjort något sådär super konstigt eller sjukt. Däremot har jag nog kissat på mig för många gånger under tonåren för att det ska vara okej. (ej sängvätare, bara för full)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här är en lista:

1 runkat brevid mon mormor och morfar när de vilade middag[blush]
2 sugit av mig med dammsugaren
3 runkat brevid min tjejkussin (hon är 2 år äldre än mig) när hon ar vaken. jag fattade inte vad runka var på den tiden. skämms som faaan![blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

"då tar jag papperskorgen!!"

[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

(ej sängvätare, bara för full)

Har också gjort detta, skäms ej märkvärt, det får andra göra åt mig.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Har också gjort detta, skäms ej märkvärt, det får andra göra åt mig.

jobbigt bara när man sover med andra och det händer.


   
SvaraCitera