Aviseringar
Rensa alla

Konstigaste stället att ha sex?


Paseo:

jaså? varför? 

Hade på sommarn så va massa jävla knot överallt haha


   
SvaraCitera
Paseo

Reeeetooo:

Hade på sommarn så va massa jävla knot överallt haha

Aha fattar fast lockelsen finns ändå kvar hihi


   
SvaraCitera

Fingerprints: haha, utkikstorn mitt ute på savannen i Namibia, 10 meter från två leoparder.

Med vilket djur då?


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Med vilket djur då?

Mycket glad


   
SvaraCitera
pelle2

på bussen,taxi, flygplan toa, park, frihetsgudinnan, öppen badstrand, på plugget 

Fingerprints:

haha, utkikstorn mitt ute på savannen i Namibia, 10 meter från två leoparder. 

SLÅ DEN OM NI KAN

räknas zoo? 


   
SvaraCitera

jag blev till i ett korv stånd i bulgarien när mamma och pappa var på semester


   
SvaraCitera

Diamond:
jag blev till i ett korv stånd i bulgarien när mamma och pappa var på semester

gick de in i korvståndet?


   
SvaraCitera

isola:

gick de in i korvståndet?

Ah hur konstigt det än låter


   
SvaraCitera

Diamond:
jag blev till i ett korv stånd i bulgarien när mamma och pappa var på semester

Hade nog blivit rätt obekväm o höra det från mina föräldrar..


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Hade nog blivit rätt obekväm o höra det från mina föräldrar..

Tro mig det blev jag. Men jag bor i ett fosterhem nu och träffar inte mina päron.


   
SvaraCitera

Diamond:

Tro mig det blev jag. Men jag bor i ett fosterhem nu och träffar inte mina päron.

AhHjärta


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

AhHjärta

Och det p.g.a dem inte kunde ta hand om mig. Dem slog mig inte eller så, men dem bara bråka hela tiden... Så jag flyttade till ett fosterhem när jag var 4 år, och dem var misshandlade mig dock och ena tonåringen i familjen utnyttjade mig sexuellt. Sen flyttade jag till 4 olika shour(stavning?) hem. Och sen flytta jag hit där jag bor i dag och har bott här i 10 år och älskar min foster mamma som min riktiga <3 dock försöker mamma och pappa träffa mig men jag har sagt nej. Så, thats my life story


   
SvaraCitera

Diamond:

Och det p.g.a dem inte kunde ta hand om mig. Dem slog mig inte eller så, men dem bara bråka hela tiden... Så jag flyttade till ett fosterhem när jag var 4 år, och dem var misshandlade mig dock och ena tonåringen i familjen utnyttjade mig sexuellt. Sen flyttade jag till 4 olika shour(stavning?) hem. Och sen flytta jag hit där jag bor i dag och har bott här i 10 år och älskar min foster mamma som min riktiga <3 dock försöker mamma och pappa träffa mig men jag har sagt nej. Så, thats my life story

Ouh tough life. Respekt till såna som dig som inte tagit självmord osv! Själv förlorade jag min pappa i tidig ålder så också haft jävligt tung uppväxt! Sporten hjälpte mig igenom tonåren!


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Ouh tough life. Respekt till såna som dig som inte tagit självmord osv! Själv förlorade jag min pappa i tidig ålder så också haft jävligt tung uppväxt! Sporten hjälpte mig igenom tonåren!

Skulle aldrig kunna tänka mig att ta självmord. Då jag upplevt saker som kanske inte lika många gjort har jag erfarenheter som inte nån annan har, och kan ta dela det med flera. Tycker det är hemskt att höra andras historia som är ungefär som min, då jag vet hur det själv känns. Ouch va hemskt, kan förstå att det va tufft! Men tur att du har din mamma som stöd <3


   
SvaraCitera

Diamond:

Skulle aldrig kunna tänka mig att ta självmord. Då jag upplevt saker som kanske inte lika många gjort har jag erfarenheter som inte nån annan har, och kan ta dela det med flera. Tycker det är hemskt att höra andras historia som är ungefär som min, då jag vet hur det själv känns. Ouch va hemskt, kan förstå att det va tufft! Men tur att du har din mamma som stöd <3

Bra att du är stark! Enorm respekt till dig! Mer eller mindre fungerat som stöd för henne då det tog väldigt hårt på henne <3


   
SvaraCitera