Aviseringar
Rensa alla

Konstigaste stället att sova på


höna

passaro:

naw

haha[blush]


   
SvaraCitera

i min säng

//vilde


   
SvaraCitera

I en resväska, i en fönsterkarm, på en väns grannes tak, i en snödriva(blev väckt efter någon timme som tur var), toaletten, under en säng, falafel nr1 gatukök i Malmö, i en liten båt i regnskogen Guyana med alligatorer runt omkring(var typ 7).

Kanske inte det konstigaste men jag somnade längst bak i bussen en gång och vaknade inte förrän bussen var parkerad för natten och en städerska väckte mig, ganska pinsamt.

Somnade även bakom en soffa när jag var hos en fest hos någon jag inte kände med en vän, som stack hem med sin flickvän ganska tidigt. Jag vaknade med en schäfer slickandes i mitt ansikte och föräldrarna hade kommit hem så det var helt släckt i huset och alla hade gått hem. Jag smög hem runt 5-6 igenom ett fönster utan skor(hittade dem inte), walk of shame...


   
SvaraCitera

Svaret på den frågan måste nog ändå bli:
På en SL-buss. Kanske inte så konstigt i sig men jag satt i förarsätet. Och körde. =/


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

har sovit på toaletten på mitt sommarjobb en gång
och på toalettgolvet hemma
hahah
var trött


   
SvaraCitera

I en säng utan madrass i ett sjukt dammigt rum. (låg och skedade och låtsades att det var en madrass i)
På golvet med huvudet i sängen, hade väldigt ont i nacken när jag vaknade [sad]
På köksgolvet

annars brukar jag somna i min egna säng hur trött eller full jag än är


   
SvaraCitera
smisk

Toalettgolvet + toaletten, skolan, SSUs Distriktsårskongress [zzz]
Inte så jättekonstiga ställen, egentligen.


   
SvaraCitera

Myksa:

På en SL-buss. Kanske inte så konstigt i sig men jag satt i förarsätet. Och körde. =/

....................................................................................​.................................................................näe!!


   
SvaraCitera

På en lektion kanske. Pendlade fyra timmar per dag på den tiden och var helt slut.
Har annars hållit på att somna under sovstunder på dagis. I vuxen ålder.


   
SvaraCitera

På en skjutbana


   
SvaraCitera

isola:

Har annars hållit på att somna under sovstunder på dagis.

haha, jag har somnat flera gånger.


   
SvaraCitera

En bro


   
SvaraCitera

finns mycket att välja på, under köksbordet kändes det konstigt att vakna iaf.


   
SvaraCitera

Mitt förra jobbs personaltoalett.
Eller badrumsgolvet [smile]


   
SvaraCitera