Aviseringar
Rensa alla

konstigt


Ämnesstartare

brukar ha ungefär 40 läsare per blogginlägg, nu har mina senaste haft uppåt 400-800 läsare... wtf.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

visade du tuttarna i det senaste inlägget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick 400 besökare på min UM-sida idag ganska random under ett par timmar, aldrig hänt förut.. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åtta:

Jag har märkt att många har fått ovanligt många besökare. Är det någon bugg, har UM gjort mer reklam för sig, eller vad pågår?


   
SvaraCitera
Åtta

xyz123:

Jag har märkt att många har fått ovanligt många besökare. Är det någon bugg,

Troligtvis. Vi var tvungna att göra ett kraftigt underhållsarbete förra veckan, då servern gick ned på knä. En del i det arbetet var att ta bort eller optimisera viss kod som hade i uppgift att samla in statistik och dylikt. Jag skulle bli mycket förvånad om det inte uppstått några buggar efter det, då vi var 4 stycken som var och grävde i blindo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Troligtvis.

Ok. Jag har märkt att ett antal bloggare har fått flera tusen visningar vilket är högst ovanligt.


   
SvaraCitera
time
 time

Åtta:

Troligtvis.

Nej-för-helvete, det är jag som blivit populär! Varför tar ni detta ifrån mig? [cry]


   
SvaraCitera
Åtta

timeisrunningout:

Nej-för-helvete, det är jag som blivit populär! Varför tar ni detta ifrån mig?

Dina visningar är helt korrekta. Andras kanske inte är det, dock. [cute]


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Texter och berättelser/Dikter


   
SvaraCitera

ops...!ska berätta hur det ligger till....jag och mitt forskningscenter med 450 datorer kollade noga igenom din blogg...hoppas du inte tar illa vid


   
SvaraCitera
time
 time

Åtta:

Dina visningar är helt korrekta. Andras kanske inte är det, dock.

Å tack och lov, trodde ett kort tag att det var jag som blivit tråkig. Men som tur var!


   
SvaraCitera